26. 5. 2010

Petr Nečas nebo Jiří Paroubek - můj hlas nerozhodne

26.05.2010 16:47 - 062. volby 2010 -trvalý odkaz

Petr Nečas nebo Jiří Paroubek - můj hlas nerozhodne


   Při cestě po Praze poblíž nové budovy Rádia Svobodná Evropa mě oslovil obrovský billboard, na němž bylo napsáno:
Petr Nečas nebo Jiří Paroubek – váš hlas rozhodne!
 

    Vím to již dnes – můj hlas nerozhodne. Já nechci ani Jiřího Paroubka ani Petra Nečase, musím-li to takhle personifikovat. Já bych chtěl Jana Tamáše.  

   Zároveň si však uvědomuji, že 99,98% voličů Humanistickou stranu vůbec nevnímá a Jana Tamáše vnímá jako rusofila, protože otevřeně vystoupil proti umístění amerického radaru na českém území. Nevýhodou Humanistické strany je, že už po několikáté kandiduje pouze v Praze a že se víc zaměřuje na problémy domácí než vnitropolitické.
   Podívejme se na video vystoupení Jana Tamáše v duelu v České televizi před parlamentními volbami v roce 2010.

Pro spuštění videa klikněte na obrázek.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat