26. 5. 2007

Výbor z obrazů RNDr. Vojtěcha Krejčího

26.05.2007 15:54 - 07. Zábava -trvalý odkaz

Výbor z obrazů RNDr. Vojtěcha Krejčího


   V galerii-kavárně Studio Citadela, o které jsem psal v článku Přívětivá Klimentská probíhá zajímavá výstava. Na stránkách Studia Citadela  se o ní praví:

květen 2007 - Výbor z díla - RNDr. Vojtěch Krejčí - Originální obrazy a grafiky. Výpověď z prostředí Bohnické léčebny...


   Zvláště mě zaujal obraz JÁ. Vidím v něm pohled do silného nitra člověka.


Většinou já bývá vyjádřeno postavou ve srovnání s jinými postavami. Zobrazené vyjádření mi připadá lepší.

   A z další tvorby dr. Krejčího.



Výstava je do konce května. Pospěšte si!
Komentáře
[1]28.05.07 00:22:15Tenisák - www
Zajímavé obrazy. Je to zvláštní svět, který o něčem vypovídá, o stavu v civilizované společnosti. Říkám tomu lidské myšlenky, no možná lidské emoce, stavy lidí. Můžeš sem hodit klidně i více takových obrazů. Zdraví, Tenisák.
[2]28.05.07 08:45:24mluvka Tomáš
Drahý Tenisáku, víc obrázků sem nehodím, musíš se na ně jít osobně podívat do galerie Studio Citadela v Klimentské ulici. Neměl bys být pořád zavřený mezi regály v prodejně. Protože pak by ses mohl snadno i ty dostat do Psychiatrické léčebny v Bohnicích.
[3]28.05.07 08:53:57Tenisák - www
Tome, vydělávat se musí. Navíc teď máme týdení inventuru, tak budu v práci od rána do večera, bohužel. Tu výstavu tedy nestihnu, což v tomto případě asi i zamrzí. Zatím se měj, a ahoj, Tenisák Ps: pravděpodobně příští týden si vezmu náhradní volno, tak mám v plánu se vydat někam pod širák, pokud to výjde.
[4]28.05.07 08:58:23Tenisák - www
Koukni se Tome k Jilijan http://jiliann.deviantart.com/ její tvorba se mi opravdu líbí. A to je mladá holka. Odkaz jsem ti hodil i do linku.
[5]28.05.07 09:04:44mluvka Tomáš
Milý Tenisáku, možná, že i autor těch obrazů pan RNDr. Vojtěch Krejčí si do určité doby myslel, že vydělávat se musí. A skončil v psychiatrické léčebně. Až se jednou sejdeme, budu ti vyprávět o tom, že jsem si to myslel i já. Mysleli si to i moji spolupracovníci a taky si mysleli, že bych za ně jejich díl práce mohl dělat já. Vydělával jsem za ně, oni si v té době přivydělávali jinde. Já jsem z toho málem oslepnul a dostal jsem se do invalidního důchodu. Teď už vím, že nezmůžu všechno. Tak hezky pracuj, Tenisáku! Možná, že v Bohnicích pro tebe bude ještě místo.
[6]28.05.07 09:14:40mluvka Tomáš - www
Jillian Owens virtuálně znám. Ona mne také. Dokonce napsala poznámku k jednomu mému článku (viz odkaz článku zde).
[7]28.05.07 10:40:02Tenisák - www
Jejda, to oni by mně asi svázali a dali roubík. Když ale nebudu pracovat, nezaplatím činži a skončím pod mostem Legií. A to se mi něják nechce. Máš pravdu, síla jednou dojde, a co potom? Tak sezatím měj a ahoj.
[8]30.05.07 00:13:25Filip Filipovič - 
Tohle s výše uvedenou výstavou souvisí jen nepřímo. Expres uterý 29.V. 2007, článek "Začal maroton věnovaný Jaroslavu Haškovi". Na zakládě článku jsem se šel na maraton podívat, druhý den po jeho zahájení. Koná se v místnostech Jazzové sekce (Valdštejnská 14, P-1). Jsou zde vystaveny, respektive na všech stěnách jsou rozvěšeny plakátky s naskenovanými obaly z různých světových vydání Švejka. Nikde jinde zřejmě něco podobného k vidění není. Mne osobně upoutaly obrázky maďarských vydání Švejka. Četbu přenáší internetové rádio Hortus; dotazem u K. Srpa, který četbu uzavíral, jsem zjistil jeho adresu: www.radiohortus.cz. Jinak prý tato stanice hraje swing a jazz. Nevěděl jsem o ní. Konec čtecího maratonu je ve čtvrtek 31. 5. S pozdravy F.F.

Žádné komentáře:

Okomentovat