26. 9. 2019

O místní politice


Mirek napsal
Dobrý den koukám,  jak jste aktivní člověk. Teď myslím diskuse s radními na facebooku.
Obdivuju
Na malých městech lidi mlčí a moc se nevyjadřují
Samozřejmě není to všude
Nebýt lhostejný vyžaduje investovat energii a to se lidem většinou nechce
Jinak díky Vám jsem se též dozvěděl , že Světla Magni už na Dvojce není. Rozumím tomu tak, že jí vyhodili je tak? Pro mě jedna z nejlepších moderátorek vůbec
Přeji Vám, Tomáši, hezký den.

Tomáš napsal:
Dobrý den, Mirku. Já se zase o politiku tolik nezajímal, ale zcela náhodou se loni stalo, že na starostu Prahy 3 kandidoval člověk, kterého znám osobně deset let. Nejsme ale žádní osobní přátelé. Jen mě kdysi zaujalo, že on se jako mladý člověk zajímal o věci okolo sebe a vytvořil tady spolu s několika dalšími občanskou iniciativu. Pak dospěl k názoru, že lidé mohou situaci změnit, jen když jich hodně vstoupí do politických stran. Vstoupil do TOP 09 a byl tam několik let jako řadový člen.
TOPka tady u nás vedla radnici 8 let. Ale paní, která za ní byla starostkou, byla poměrně dost neschopná. Proto jí už TOPka nenasadila do dalších voleb a k mému údivu dala jako kandidáta na starostu onoho zcela neznámého člověka, kterého já jsem znal už deset let. Tak jsem ho před volbami začal podporovat. Rozumíte, ne TOPku, ale Jiřího Ptáčka. Podporoval bych ho, I kdyby kandidoval za nějakou jinou stranu, protože je to velmi slušný člověk. A k mému podivu on se opravdu starostou stal. A já teď sleduji, jak si vede. Vede si velmi dobře. Ale to neznamená, že souhlasím se vším, co TOPka ve vedení naší čtvrti dělá. Díky přenosům schůzí po internetu se to dá sledovat docela dobře.
Co se týče paní Magni, ta dosáhla důchodového věku. Byla unavená vnitřními poměry v Českém rozhlase a rozhodla se odejít sama. Stará se teď o čerstvě narozeného vnoučka.
Taky Vám přeji hezký den, Mirku!

To s tim starostou je nádherná věc. vlastně máte štěstí Já jsem mel zase souseda cca o 4 roky staršího . Vždycky jsme si tykali . Ejhle,  stal se starostou, zvedl nos k oblakům a začal mi vykat.
A co se týče Světly, tak to jsem rád,  ze to je takto.
 Tomáš napsal:
Kupodivu Jirka Ptáček vůbec neměl zapotřebí se nějak zviditelňovat v politice. Má mnoho let firmu, která ani není na našem obvodu. Ale vždycky říkal, že spousta lidí jen kafrá, co by SE mělo dělat jinak a nikdo není ochoten jít s kůží na trh. Tak on to zkusil. Já mu držím palce, ale zároveň se bojím, aby na to nedoplatil. To víte, v politice se člověk určitě snadno do něčeho zaplete. A ani to nemusí být ze zlé vůle.

Žádné komentáře:

Okomentovat