5. 9. 2019

Dozvuky


*****
Ahoj Tomáši,

Dlouho jsi se neozval, tak mám starost, jak se Ti daří? Jak jsi zvládl léto a uzavřenou Vinohradskou? Já vím, že jsi ze začátku psal, že to není tak hrozné, neboť ji uzavírají po částech. Přiznám se, že vůbec nevím, jak to vypadá, protože jsem tím směrem celé léto nezavítala. Tak trochu jsem byla v jednom letu…a ani jsem si to léto moc neužila. Dvakrát jsem po týdnu hlídala mrňousky (jsou sice moc hodní, ale ještě taky moc mrňaví (4,5) a mě je skoro pořád mizerně, tak to bylo dost náročné.  Před létem jsem začala chodit k léčiteli, je to Jaroslav Doubrava (chodila k němu i Pilarová a Zagorová), no znáš to, víra Tvá Tě uzdraví, tak nevím, nevím, ale zkouším všechno možný. Je to otrava, ale Tobě to asi nemusím povídat…..☹.

Tak kdy zajdeme na ten čaj? Nebo možná, když bude i hezky, tak na zmrzlinu?
  
Dej o sobě vědět.  

Pa
 M.
**********    
Ahoj Míšo,

děkuji Ti za zprávu.
Rozkopanou Vinohradskou jsem zvládl poměrně dobře. Dělali to po částech a kupodivu po celou dobu opravy kolejiště byla ulice pro auta jednosměrně průjezdná a byl dostatek přechodových lávek. Jinak nemám žádné veselé historky. Byl jsem ma rozhraní července a srpna dvakrát na pohřbu.  Jeden spolužák, se kterým jsem chodil na základní školu a na gymnázium, nešťastnou náhodou spadl doma ze schodů a zabil se. Byl sám doma. Na rozdíl ode mne byl úplně zdráv. Jeho maminka mě na devítiletce učila češtinu.  Přežila ho a byla na tom pohřbu.   Možná dopadnu podobně, i když schody doma nemám. Až se několik měsíců nebudu nikomu ozývat, tak mě třeba najdou doma. Na rozdíl od toho spolužáka nejsem neustále mezi lidmi a tak mě nikdo nebude hledat  hned druhý den..

Jinak jsem neměl důvod, proč bych Ti psal.  Píšu na facebook. Koho to zajímá, tak si mě tam najde.  Koho to nezajímá nebo facebook nepoužívá, tak má smůlu a já také. Celé léto jsem trávil každý pátek odpoledne ve vinotéce Naturel v Lípové ulici (viz foto, kde jsem s panem vinárníkem). Na facebook jsem to napsal, kdo chtěl, mohl si tam přijít se mnou popovídat. Ale moc lidí nechtělo. V Ergonu mi konečně udělali samoplátecké boty za 16 tisíc. Příští týden mi zubařka nasadí nový můstek také za 16 tisíc.  Bolí mi nohy, špatně vidím a všechno mi jde pomalu.

Budeš-li se se  mnou chtít sejít, zavolej a domluvíme se, kdy. Ale nevím, co si budeme povídat, když už jsme si všechno napsali.

Přeji Ti,  ať je Ti lépe.

Tomáš
***********    

Ahoj Tomáši,

Děkuji Ti za odpověď. Tvého spolužáka je mi líto, bohužel takový je život a i v mém okolí se vyskytují podobná neštěstí.
 Tak až budeš mít o čem si povídat, jsem tady.

 Měj se do té doby co nejlépe.
 Pa
 Míša
**********  

Milá Míšo, 
já jsem tady taky. Na popovídání jsem měl patnáct let psychology. Za 800 Kč na hodinu.
Jak jsem napsal níže: Budeš-li se se  mnou chtít sejít, zavolej a domluvíme se,

Přeji Ti,  ať je Ti lépe.
Tomáš



*******
Ahoj Tomáši, 
No, právě, možná, že není úplně pozdě zjistit, že přece jen malý kousek z té mizerné familie tady vedle Tebe ještě je a není jí úplně lhostejné, jak se Ti vede ……(na rozdíl od ostatních členů). Ale vím, že jsi zvyklý být sám a spoléhat se jen sám na sebe, jen jsem si myslela, že bychom se mohli víc poznat, nejsem tvrďák, a lidi mi nejsou ukradený, tím víc jde-li o rodinu, ať už je jakkoliv rozhádáná…….je pravda, že je to trochu na mou bolavou hlavu těžký (a bohužel i v případě, že jsou na mě ostatní tvrdý) …..protože v tom většinou lítám jako nudle v bandě, ale už jsem taková…….Já prostě nejsem z rodiny Š, a nemám nic ani z rodiny N.….promiň nic proti Tobě….táta z mámou říkají, že jsem po bábě R. ……(mimochodem taky prý nic moc ) tak nevím…..
Takže, ano chci se sejít. Měla jsem 50, takže je čas jít zase na čaj! Můžeme probrat po kom vlastně jsem 😊…takzvaně poplkat a zapomenout na tělesné bolesti….
Pa
M.
********** 
opět:                                                 
Milá Míšo, 
já jsem tady taky. Na popovídání jsem měl patnáct let psychology. Za 800,. Kč na hodinu.
Jak jsem napsal níže: Budeš-li se se  mnou chtít sejít, zavolej a domluvíme se,
Přeji Ti,  ať je Ti lépe.

Tomáš
********** 
opět:                                                 
Milá Míšo, 
já jsem tady taky. Na popovídání jsem měl patnáct let psychology. Za 800,. Kč na hodinu.
Jak jsem napsal níže: Budeš-li se se  mnou chtít sejít, zavolej a domluvíme se,
Přeji Ti,  ať je Ti lépe.

Tomáš
********** 
opět:                                                 
Milá Míšo, 
já jsem tady taky. Na popovídání jsem měl patnáct let psychology. Za 800,. Kč na hodinu.
Jak jsem napsal níže: Budeš-li se se  mnou chtít sejít, zavolej a domluvíme se,
Přeji Ti,  ať je Ti lépe.

Tomáš
**********
Ahoj Tomáši,

Teď mi na tři týdny začíná audit a kolotoč kolem budgetů, to budu v práci dost dlouho a pak jedu na konci listopadu služebně na týden na Slovensko, tak jak se vrátím zavolám a domluvíme se. Snad to před vánoci ještě stihneme dojít si na ten čaj.


M.

Žádné komentáře:

Okomentovat