10. 12. 2016

Soňa omezuje pobyt na facebooku

Soňa napsala:
Vážení a milí přátelé, protože je fb věčný časožrout, omezuji přístup a dění kolem něj. Z 250 lidí si zde ponechávám 72 přátel, kteří mne v životě něčím inspirují, motivují, prostě obohacují, komentují mé příspěvky a atp. Protože se roztrhl pytel se všemi různými podobnými akcemi, Mnohochuť v divadle jsem ke včerejšímu dni ukončila. A jak se říká, v nejlepším se má přestat, tohoto hesla se držím i já. Tímto děkuji všem příznivcům a účinkujícím za přínosné chvíle strávené v duchu nejen poetickém, ale i uměleckém i všem ostatním, kteří se jakýmkoliv způsobem přičinili pro dobro věci. Mějte se úžasně a přeji vám všem ze srdce pěkné svátky! 

Tomáš napsal:

Jsem to ňák nepochopil. Ale protože e-mail i telefonní číslo používám jen velmi omezeně a nevím, zdaliž jsem prošel mezi těch 74, tak se s Tebou preventivně loučím, milá Sisinko . Kontaktní e-mail i telefonní číslo mám těch skoro 7 let na tvé facebookové stránce, ale podstatě je stejně nikdo nevyužil, kromě různých nabízečů čehokoli. Já facebook využívám hlavně ke sledování různých událostí, které probíhají v mé blízkosti, např. v Jiným Kafi. A pak tam buď jdu nebo nejdu. Má to pro mně tu výhodu, že si předem nemusím kupovat lístek a mám pocit, že jdu někam, kde už to znám. Včera jsem mohl jít na dvě facebookové akce, ale měl jsem už půl roku domluveno setkání s lidmi ze své minulosti, kteří žijí mimo facebook. Tak jsem šel tam. Bylo to sice na mě daleko, ale velmi dobře dopravně dostupné. Bylo to společensky náročné, a tak jsem dnes zůstal doma, přestože mi psala Luciana, která se taky těžko pohybuje, že je přednášet do Kafe. Ale holt jsem dnes neměl sílu. Teď vidím na monitoru, že je on-line připojeno 63 facebookových prátel, což je v podstatě desetina, co jsem jich tu za těch 7 let posbíral. Ale z těch 63 mi občas něco napíše tak 5. Občas si telefonuju pouze ze dvěma na které mám číslo. Tedy telefonuju, když je zavolám. Jak říkám. Facebook pouze na tzv. události. Chodím hodně, když jsou okolo mě. Na některých jsem ale už nebyl dlouho, protože když se vyskytnou, časově kolidují s bližšími anebo je to ve chvíli, kdy nejsem schopen jít jinam. Facebook má své omezení především proto, že jeho techničtí tvůrci nám ukazují jen něco a hlavně reklamu. Nedá se od něj očekávat to, co od telefonu. O e-mailu nemluvím vůbec, protože ten se s dopisem psaným rukou a přišedším do fyzické listovní schránky nedá srovnat. Ale takové dopisy už ani nedostávám, ani nepíšu. Měj se dobře, Sisinko! Nepochybuji o tom, že až si odpočineš, určitě se někde potkáme. Ty nevydržíš být jen doma u plotny. Zdraví Tě Tom (Tomův deník)

Žádné komentáře:

Okomentovat