14. 12. 2016

Pro a proti: Miroslav Dittrich do Rady Českého rozhlasu?

Ze zprávy na serveru Česká média jsem se dozvěděl, že dnešní schůze Rady Českého rozhlasu se naposled zúčastní Milan Badal, protože mu právě vyprší jeho mandát.
Z překvapením jsem z článku zjistil, že jedním ze tří zájemců na uvolněné místo v Radě ČRo je Miroslav Dittrich, do letošního června ještě šéfredaktor stanice Český rozhlas Dvojka,

   Na facebooku jsem se tomu s nelibostí podivil. Oponovala mi Jana Kudrnová“

Tomáš Němec Dittrich ?

Jana Kudrnová Mirek by byla dobra volba. Je to rozhlasák tělem a duší. Takový do rozhlasove rady patří.

Tomáš Němec  To už by tam mohl být Pavel Kudrna nebo Jaromír Ostrý! Z hlediska posluchače rozhlasu dlouhodobě sledujícího rozhlasové zákulisí - prostě hrůza !!! I když z pohledu toho, že nástupem nových médií a poklesem významu rozhlasu jako takového by to mohlo být jedno. Dittrich je možná menší škůdce Českého rozhlasu než Duhan nebo Ostrý, ale také se na něm negativně podepsal. Ale myslím, že členové volebního výboru Parlamentu stejně dění moc nesledují. Dittrich je produkt této doby. Pokud bude zvolen, přínosem rozhodně nebude, jako přínosem nebyl ani odcházející Milan Badal.


Jana Kudrnová Pane Němče koukám že jste ten jediný spravedlivý. Co jste v životě dokázal vy ze umíte jenom kritizovat??

Tomáš Němec Napsal jsem svůj názor jako Vy, paní Kudrnová. Ovšem praktický význam nemá názor ani jednoho z nás, to víte sama. Pozdravujte Pavla! 

Jana Kudrnová Ráda. Neberu vám ze jste věrný posluchač. Ale stále se otíráte ve svých komentářích o lidi kteří v rozhlase něco dokázali. Nemusí se vám líbit to je Váš vkus a názor který vám nikdo nebere a na který máte právo. Přesto vás to neopravňuje je stále napadat. Pracuji v rozhlase 30 let a všechny ty lidi znám. Svoji práci miluji a dělají ji s nejlepším vědomím a svědomím. A velmi mě za ně uráží Vaše ataky.

Tomáš Němec Kdybyste nereagovala na můj zcela jednoduchý komentář u pana Duspivy, nemusela se tato naše diskuse rozvinout. Jinak Vás chápu. Navštívil jsem za poslední rok několik veřejných debat na půdě Českého rozhlasu, kde si "staří" rozhlasáci vzájemně poklepávali na ramena, jak to dělají dobře. Přeju Vám hezké Vánoce! 

Jana Kudrnová vám také a hlavně přeji v srdci více tolerance a úcty k práci jiných. Krásný rok 2017.


Žádné komentáře:

Okomentovat