21. 4. 2009

Zvláštní doporučení značkového servisu Philips - 1.část

21.04.2009 02:40 - 02. Deník -trvalý odkaz

Zvláštní doporučení značkového servisu Philips - 1.část

Co se porouchá a není v záruce, vyplatí se vyhodit

   O tom, proč mám dva radiomagnetofony Phillips, jsem psal už téměř před dvěma lety – viz Střípky léta 2007 - 4.část

 

   Ke dříve napsanému bych jen dodal, že se mi koncem roku podařilo PŘEMLUVIT telefonicky TECHNIKA, aby mi u staršího radiomagnetofonu Philips AZ 1101 vyměnil CD mechaniku. To se tehdy podle pracovníků u příjmového pultu nevyplatilo – protože to stálo 1200,- Kč a podle nich už jsem si mohl koupit přístroj nový. Jenže mně se to za těch 1200,- Kč vyplatilo. S přístrojem jsem do dnes spokojen, protože má příjemný zvuk. To je nedá říci o typu Philips AZ 1226, který jsem si koupil v roce 2007 a který měl od začátku nepříjemný zvuk a navíc měl daleko méně citlivý rozhlasový tuner než typ z roku 1997.

 

   Přístroj Philips AZ 1226 vydržel bez opravy pouze dva roky a dva měsíce – tedy porouchal se pouhé dva měsíce po skončení záruční doby. I to bych pochopil. Používáním se přístroj opotřebovává. Nyní však počíná onen podivný příběh, který jsem zažil dnes, tj. 20.dubna 2009. Jak uvidíte, není to vlastně příběh o přístroji samotném, ale o lidském hulvátství. Na začátku byla samozřejmě technická závada. Velmi často, avšak nikoli na požádání, začala CD mechanika vydávat troubivý zvuk, pak bylo slyšet jakoby „přeskakování jehly“ jako tomu bývalo na klasických magnetofonech. Na konec se CD zastavilo a na displeji se objevil nápis „error“. Mechaniku jsem několikrát vyčistil čistícím cédéčkem, ale závada se neodstranila.

   Nezbývala než cesta do servisu. Vybavil jsem si vzpomínku na výroky pultových pracovníků servisu Philips že „oprava se nevyplatí“. Raději bych se obrátil jinam než do servisu v ulici V Mezihoří poblíž Palmovky a tak jsem hledal na internetu.  Zjistil jsem, že PH servis se odstěhoval kamsi do Modřan.  Na internetu byla ještě jiná opravna, a to v Praze na Vinohradech v Žitné ulici. Po telefonickém dotazu mě pracovnice servisu v Modřanech řekla, že v Žitné ulici opravují pouze kuchyňská zařízení, že musím do Modřan. To však na internetu nebylo uvedeno.  S obavami jsem se vydal do servisu v Darwinově ulici v Modřanech.

klikni - 2.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat