21. 4. 2009

Zvláštní doporučení značkového servisu Philips - 2.část

21.04.2009 02:49 - 02. Deník -trvalý odkaz

Zvláštní doporučení značkového servisu Philips - 2.část


   Moje obavy se vyplnily ihned, jakmile jsem radiomagnetofon Philips AZ 1226 vytáhl z tašky a popsal poruchu. Muž za pultem se zeptal, zda je přístroj v záruce a když jsem řekl, že má dva měsíce po záruce, řekl, že oprava se nevyplatí, abych si koupil přístroj nový. Řekl jsem, že jsem přišel do servisu proto, že bych chtěl přístroj opravit.  Muž řekl, že oprava by stála víc než nový přístroj. Ukázal na skříňku v roku a podotkl, že tam je přístroj ve slevě za 1300,- Kč a nová CD mechanika že by stála 1500,- Kč. Řekl jsem, že mi to nevadí. Muž chtěl závadu vyzkoušet a vložil do mechaniky cédéčko. Zopakoval jsem, že závada se neprojevuje stále a rozhodně ne na počkání. Cédéčko se načetlo a muž mi oznámil, že všechno je v pořádku. Blondýna, kterou jsem si pamatoval ještě ze servisu z Palmovky souhlasně přikývla, že závada nejde demonstrovat na počkání. Muž řekl, že ani neví, jestli se ta mechanika ještě vyrábí. Zeptal jsem se ho, co si myslí, že bych s tím přístrojem měl dělat. Já takové věci odvážím do sběrného dvora. Znovu jsem ho požádal, aby se jasně vyjádřil, zda je možné přístroj opravit či nikoli. Šel se zeptat kamsi dozadu technika.

   Mezitím jsem si prohlédl nabízené přístroje ve vitrínce. Když se vrátil, sdělil jsem mu, že mě špatně informoval o tom, že přístroje ve vitríně jsou ekvivalentní.  Nemají totiž kazetovou mechaniku.  Ty už se nedělají, řekl muž. O důvod víc, abych si chtěl nechat opravit svůj exemplář, odpověděl jsem. Muž zase začal říkat, že oprava se nevyplatí. Řekl jsem, že to bych si měl rozhodnout já jako majitel přístroje. Od pána jsem chtěl přímou odpověď, zda je oprava realizovatelná. Konečně řekl, že ano. Sedl k počítači a začal se mě dotazovat na adresu a číslo mobilu.  Způsob jeho neustálého tvrzení o tom, že oprava se nevyplatí už mě dost rozčílil.  Podal mi opravenku. Byly tam moje údaje.  Jeho jméno jako jméno toho, kdo přístroj převzal, tam nebylo. Upozornil jsem ho na to.  My se nepodepisujeme, řekl muž. Kdybych věděl, jak se jmenujete, stěžoval bych si na vás. Nikoli na PH servis, ale na vás osobně. Vo co vám jde?, zeptal se muž. O to, že byste se měl chovat k zákazníkovi slušně. Já se chovám slušně, oznámil mi. Ale já jako zákazník to necítím, řekl jsem a opustil prodejnu.

klikni - 3.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat