5. 11. 2006

Co vyhledává vyhledávač Google?

05.11.2006 05:28 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

Co vyhledává vyhledávač Google?


   Občas se ráno probudím brzy, ač jsem brzy nešel spát. Ze zkušenosti vím, že pro mne nemá cenu, abych se další dvě hodiny povaloval v posteli a čekal nekonečnou dobu, až nastane čas vhodný ke vstávání. To raději vstanu a jdu něco dělat, nejlépe drobné  domácí práce. Nechce-li se mi nic dělat, podívám se nejprve na internet, zda někdo navštívil mou internetovou stránku (blog). Umožňuje to počítadlo stránek TOPlist.

   Dnes jsem se pobavil. Zjistil jsem, že mou stránku navštívil někdo z Velké  Británie. Pokud mě navštíví někdo z ciziny, vždy mě zajímá, proč ke mně zavítal.

   Možná Angličan, ale patrně Čech žijící v Anglii, s IP adresou
host86-132-124-146.range86-132.btcentralplus.com
 (IP  adresa- Internet Protocol Number - je jedinečná adresa každého počítače v Internetu, umožňující vzájemnou komunikaci pomocí TCP/IP protokolu. Je tvořena čtyřmi číslicemi oddělenými tečkami (například 195.118.31.47).
zadal do vyhledávače Google heslo mobil martina bursika.
Vyhledávač mu našel i moji stránku, kde spojil obsahy dvou mých článků 
a napsal:
     
... přechodné vlády šéfa Strany zelených Martina Bursíka, mohl by dosáhnout dvojího cíle. ... Jestli ti Ivanka už koupila mobil, pošli mi sms, zda přijdeš. ...
tomuv.denik.sblog.cz/ - 157k - Archiv - Podobné stránky
     

    Toto spojení dvou článků, které se samy o sobě jmenují Je Václav Klaus bezradný? a Beznadějné setkání o státním svátku - 2.část, mě pobavilo. Stejně tak mě pobavilo,  že se někdo může domnívat, že by šéf parlamentní politické strany vystavoval číslo svého mobilního telefonu na internetu.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat