2. 11. 2019

Vzpomínka na 1. listopad 2014

Nikdo nevíme, na koho z nás budou o příštích Dušičkách už jen vzpomínat. Před šestnácti lety měla moje matka už jen 27 dní života před sebou. Věděl jsem, že to přijde, protože byla velmi nemocná. Každý den v té době jsem se probouzel s myšlenkou, zda bude máma ve vedlejším pokoji ještě na živu anebo jestli už její utrpení skončilo. Vůbec jsem si nedovedl představit, co budu potom dělat. Na maminčině pohřbu byla i řada jejích vrstevníků - příbuzných či přátel, kteří jsou už dnes také na druhém břehu. Dnes je to týden, co zemřela moje spolužačka Iva z gymnázia na podobnou nemoc jako moje matka. V úterý bude mít pohřeb. Ve středu už nepřijde na pravidelnou měsíční schůzku spolužáků.
S lidmi, co jsou okolo mě ještě naživu, se dorozumívám stále obtížněji

Žádné komentáře:

Okomentovat