Co nového v SDMO - 3.část
■ ■
Domažlice, 18.2.2010
podle mých zkušeností je možné organizace, kde mají oddělenou funkci provozního ředitele, spravovat 'vzdáleně'. Ale asi až po nějaké době, ne když se funkce provozního ředitele teprve vytváří...
Co se týče webu, většina lidí technické aspekty nechápe - řešením by byl jednoduše ovládaný redakční systém. Což je přesně to, co bylo pro sdružení naprogramováno (včetně nástrojů pro sledování a moderování diskusí) - ale po mém odchodu už to nikdo nedotáhnul ke zprovoznění, přestože se za to zaplatilo dost peněz.
(Nabízel jsem se, že za cca 2.000 Kč 'vykomunikuji' dokončení vývoje, web zprovozním a otestuji, připravím manuál a zaškolím do redakčního systému - čili v podstatě za svoje náklady na telefon, internet a cesty do Prahy, ale nebyl zájem).
Koukal jsem na Vaše návrhy a přijdou mi rozumné, jen pár komentářů, co mě k tomu napadá:
* členské příspěvky - neexistují proto, že by došlo k razantnímu snížení počtu členů, což by mohlo mít negativní dopad na výši dotací z různých ministerstev,
* dobrovolnická práce - kolem občanského sdružení je docela dost administrativní práce, tohle by určitě měl dělat někdo placený; zrovna tak provozního ředitele; musím dodat, že nemám pocit, že Vy byste chtěl tuhle práci zajišťovat dobrovolnicky, ale je možné tak Vaše návrhy chápat - mohl by to být důvod, proč nebyly přijaty,
* finance sdružení a plat pí. Šprynarové - za mých dob to fungovalo tak, že oficiálně jsme museli většinu grantů spolufinancovat ze svého - jelikož nebylo kde toto 'své' brát, platila se z grantů pí. Šprynarové mzda a ona ji obratem darovala sdružení... není to moc čisté (a já osobně bych to nedělal), ale na druhou stranu to chápu - vím, že s tím bojovaly všechny organizace a nevím o žádné, které by se to povedlo řešit čistě...
Zdravím,
Ondřej Bouda, DomažliceCo se týče webu, většina lidí technické aspekty nechápe - řešením by byl jednoduše ovládaný redakční systém. Což je přesně to, co bylo pro sdružení naprogramováno (včetně nástrojů pro sledování a moderování diskusí) - ale po mém odchodu už to nikdo nedotáhnul ke zprovoznění, přestože se za to zaplatilo dost peněz.
(Nabízel jsem se, že za cca 2.000 Kč 'vykomunikuji' dokončení vývoje, web zprovozním a otestuji, připravím manuál a zaškolím do redakčního systému - čili v podstatě za svoje náklady na telefon, internet a cesty do Prahy, ale nebyl zájem).
Koukal jsem na Vaše návrhy a přijdou mi rozumné, jen pár komentářů, co mě k tomu napadá:
* členské příspěvky - neexistují proto, že by došlo k razantnímu snížení počtu členů, což by mohlo mít negativní dopad na výši dotací z různých ministerstev,
* dobrovolnická práce - kolem občanského sdružení je docela dost administrativní práce, tohle by určitě měl dělat někdo placený; zrovna tak provozního ředitele; musím dodat, že nemám pocit, že Vy byste chtěl tuhle práci zajišťovat dobrovolnicky, ale je možné tak Vaše návrhy chápat - mohl by to být důvod, proč nebyly přijaty,
* finance sdružení a plat pí. Šprynarové - za mých dob to fungovalo tak, že oficiálně jsme museli většinu grantů spolufinancovat ze svého - jelikož nebylo kde toto 'své' brát, platila se z grantů pí. Šprynarové mzda a ona ji obratem darovala sdružení... není to moc čisté (a já osobně bych to nedělal), ale na druhou stranu to chápu - vím, že s tím bojovaly všechny organizace a nevím o žádné, které by se to povedlo řešit čistě...
Zdravím,
■ ■
klikni – 4.část
Komentáře
Článek je bez komentářů
Žádné komentáře:
Okomentovat