26. 4. 2006

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 8.část

26.04.2006 20:13 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 8.část

Vedoucí značkové prodejny Telepoint pan Rameš je spokojen

   Dnes jsem dostal odpověď na svou stížnost, kterou tento příběh začíná.

Vedoucí prodejny Telepoint pan Rameš píše:

        
 Děkuji, že se na mne obracíte s tímto incidentem, který je vždy (i když je negativní) přínosem pro zlepšování kvality obsluhy zákazníků na Telepointech. Upřímně musím říci, že jsem udiven, že se týká paní Málkové – je to vůbec poprvé.

   Váš podnět mě přiměl k prověření tech. znalostí požadovaných na místo konzultanta prodeje v síti Telepoint Českého Telecomu a.s. a musím konstatovat, že s výsledkem jsem byl spokojen – všichni prodejci jsou dostatečně informováni a odborně způsobilí. S paní Málkovou jsem probral Vaši stížnost a vyjasnili jsme si „nevhodné formulace“ kterých se dopustila a za které se Vám tímto omlouvám.

   Modem Sagem F@st 840 je skutečně dostačující pro Vámi používanou službu (rychlost), modemy prodávané v roce 2004 a v prvním pololetí roku 2005 však mohou vykazovat problémy při připojení, což odstraní až zásah servisu (dle informací ze servosu – nahrání nového firmwaru) – tuto informaci má i infolinka 800123456.

   Službu zapůjčení náhradního modemu po dobu reklamace nabízíme jako nadstandardní službu (nikoli povinnost), jsme však omezeni počtem zápůjčních modemů a proto může dojít k situaci, že je zásoba vyčerpána. Tato situace se již delší dobu řeší a v květnu 2006 by měl být posílen sortiment i počet zápůjčních modemů.

   Linka technické podpory je skutečně často přetížena hovory zákazníků a proto se často nelze dovolat, nebo čas spojení s operátorem je delší. Na tuto skutečnost Telepointy již řadu měsíců upozorňují a doufejme, že se brzy dočkáme zlepšení.

   P. Čejka je nový prodejce, který nemá dosud dostatečné profesní  vědomosti a proto se snaží zákazníkům vyhovět – nikoli se bavit „veselou příhodou“.

Věřím, že se tento incident nebude opakovat a že při Vaší další návštěvě budete spokojen jak s přístupem prodejců, tak jejich odbornou způsobilostí.

S pozdravem
O.Rameš
Český Telecom a.s.
Vedoucí prodejny Telepoint
Jindřišská 14
110 00 Praha 1

      


klikni - 9.část

Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat