Stejně to je zajímavé. Včera jsem byl v Datartu. Přišel tam
nějaký hoch a chtěl vrátit sluchátka (pecky). Že mají hrozný zvuk, že není
možné přes ně poslouchat. Prodavačka mu řekla, že z hygienických důvodů mu je
nemohou vzít zpátky. On se zeptal, jak se tedy taková sluchátka dají
vyzkoušet, když se prodávají zalisována v plastu. Na to prodavačka mlčela. Tak
mě napadlo, že skoro každý jsme ve dvou pozicích. Na jedné straně konzumentem
toho, co je nám nabízeno, na druhé straně nabízíme něco (čím si vyděláváme
peníze), kde je konzumentem někdo jiný.
Čili - v určitou chvíli jsme v pozici, kdy můžeme osrat někoho jiného, ale daleko víc lidí může osrat nás. Současný život se sestává ze vzájemného osrávání. To spotřebuje docela dost času, sil a nervů.
Čili - v určitou chvíli jsme v pozici, kdy můžeme osrat někoho jiného, ale daleko víc lidí může osrat nás. Současný život se sestává ze vzájemného osrávání. To spotřebuje docela dost času, sil a nervů.
Takovej velkej kluk a teprve teď pochopil zákon trhu?
OdpovědětVymazatTo jsem si zkopíroval jeden svůj komentář z jedné diskuse na facebooku, která rozebírala zkušenosti z konkrétními firmami. Nejde o to, co jsem pochopil, ale že jsem si to zformuloval. Některé věci je dobré si zformulovat, napsat a po čase si i sám po sobě přečíst.
Vymazat