16. 11. 2005

Paní Fléglová působí dojmem lišky podšité

16.11.2005 14:21 - 02. Deník -trvalý odkaz

Paní Fléglová působí dojmem lišky podšité

K čemu je nám Česká obchodní inspekce?

   V dnešním  odpoledním Kolotoči na stanici Český rozhlas 2 - Praha před  čtrnáctou hodinou zodpovídala dotazy posluchačů paní Miloslava Fléglová, tisková mluvčí České obchodní inspekce. Se zájmem jsem si její vystoupení poslechl, protože ona reagovala na mou stížnost, kterou jsem popsal v článku "Nepříjemnosti v supermarketu Albert".  

   Její vystoupení na mne působilo dojmem, že v podstatě za závady výrobků si mohou spotřebitelé, protože před zakoupením nejen nezkontrolují patřičné údaje, ale nenechají si je napsat třeba do dodacího listu. Jako příklad uvedla stížnost zákazníka, který si v prodejně vybral polohovací postel a když mu tato postel byla dodána prodejcem ze skladu,  polohování nefungovalo. Paní Fléglová uvedla, že je zákazník udělal tu chybu, že si nenechal vepsat do dodacího listu, že postel bude polohovat. Podle paní Fléglové není tedy co reklamovat. Připadá mi to obdobné, jako když mě paní Fléglová napsala, že když nejsem spokojen se supermarketem Albert mám jít nakupovat jinam (přehlédla, že v podstatě není kam).  Paní Fléglová v pořadu řekla, že většinu nespokojeností si zákazník způsobí svou nepozorností. Ale to, že na trhu ve všech oblastech je džungle a neserióznost prodejců stát tiše schvaluje, to zamlčela.

    Tisková mluvčí paní Miloslava Fléglová řekla, že měsíčně zodpoví jen tiskové oddělení České obchodní inspekce prostřednictvím e-mailů na 500 dotazů.  Myslím, že jestli je tiskové oddělení zodpovídá stejným způsobem, že by to mohla být inspirace pro někoho zodpovědného (ale opravdu nevím koho), aby stát platil o několik úředníků méně.
Komentáře
[1]16.11.05 16:33:06Naďa Božková
Takřka k ničemu.Jsme tak nefunkční stát,kde si můžete stěžovat tak na lampárnu.Obdivuhodný byl výsledek Vašeho snažení,týkající se Alberta,když se ozval pan ředitel

Žádné komentáře:

Okomentovat