Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 6. část
Překvapením, co se týče personální odpovědnosti v Českém telecomu, nebyl ještě konec.
18.dubna jsem poslal řediteli pro péči o zákazníky Ing. Jaromíru Víškovi tento dopis:
■ ■
Vážený pan
Ing. Jaromír Víšek
ředitel pro péči o zákazníky
Český telecom, a.s.
Olšanská 5
134 00 Praha 3
Praha, 18.dubna 2006
Věc: podnět ke zlepšení prodeje, informovanosti personálu a zlepšení ochoty personálu k zákazníkům ve značkové prodejně Telepoint, Jindřišská 14, Praha1
Vážený pane řediteli,
podávám Vám podnět k prošetření odbornosti personálu ve značkové prodejně Telepoint, Jindřišská 14, Praha1 a schopnosti vedoucího prodejny pana Rameše tuto prodejnu řídit.
V příloze Vám posílám kopii stížnosti vedoucímu prodejny panu Ondřeji Ramešovi, kterou jsem mu zaslal proto, že konzultantka prodeje paní Málková nebyla uspokojivě schopna vyřešit moji reklamaci modemu Sagem Fast 840 a vzhledem k nezájmu i dalších zaměstnanců prodejny jsem byl nucen si koupit modem nový, abych nezůstal bez připojení ke službě Internet Express Ideal.
klikni - 7.část
Komentáře
Článek je bez komentářů
Žádné komentáře:
Okomentovat