4. 4. 2018

Ježíškova vnoučata 3.0.


Marie napsala:

PROSÍM PODPOŘTE NÁŠ SOUBOR SENIORŮ POSLEDNÍ VLASTENECKÁ DIVADELNÍ!
Znáte portál Hithit.cz? Pomáhá startovat nové literární, divadelní, filmové a výtvarné počiny. Náš spolek se též přihlásil.
Děkujeme za případnou sebemenší podporu a SDÍLENÍ.

hithit.com

Tomáš napsal:
Bože, Maruško! Je ráno! Nikoho nepodporuju! Mně taky nikdo nepodporuje a taky bych potřeboval, aby mě někdo podporoval.

Marie napsala:
Promiň. Takový povelikonoční nápad.

Tomáš napsal:
Já vím. Zeptat se, jestli já něco nepotřebuji , to tě nenapadlo. Jsem od narození na půl těla chromý, posledních dvacet let špatně vidím, byl jsem v invalidním důchodu, nyní ve starobním. Ale určitě se mám líp než ty.

Marie napsala:
Co na to říct? Jsem vychovaná v době, kdy masa byla víc než jedinec. Tvrdě s tím bojují, ale občas se to takhle projeví. O mém soukromí teď pomlčím...

Tomáš napsal:
Myslím, že jsem starší než ty. Nemá to cenu. Snažím se neotravovat jiné lidi, když už jim nedokážu pomoct.

Marie napsala:
Omlouvám se. Nechtěla jsem otravovat. Ale je to dobrý tip. Ještě se naučit rozlišit co potěší a co otravuje. Mám na čem pracovat

Tomáš napsal:,
To je jedno. Vím že pomoc nikdo nenabízí, ale jen hledá. Akorát mě nazdvihlo to, že v téže chvíli jsem dostal podobnou žebrací zprávu od Jožky Krále, jen na jiný účel. Takových žebracích zpráv dostávám několik za týden. To jsou jediné chvíle, kdy si na mě tzv. facebookoví přátelé vzpomenou.

Marie napsala:
Rozumím.

Tomáš napsal:,
Nerozumíš. Jako hodně lidí hledáš peníze odjinud na zbytečnosti. V tomhle státě je osmset tisíc lidí, kteří jsou v exekuci. Každý desátý.A ty místo abys někde pomohla, sama hledíš peníze. Na zbytný účel.

Marie napsala:
Rozumím.

Žádné komentáře:

Okomentovat