15. 10. 2015

Narozeninová hudební koláž Jitky Hosprové



Úžasný večer v Muzeu Kampa, kde violistka Jitka Hosprová uspořádala další koncert z cyklu Procházky uměním a tentokráte zároveň oslavila s přáteli své narozeniny. Proto si s ní přišla zahrát i řada skvělých hudebníků, se kterými vystupuje průběžně na různých koncertech a a proto s jejich pomocí sestavila Jitka narozeninovou hudební koláž. Úvodní a závěrečné slovo měl náš "oblíbený" dvojkový (rozuměj : Český rozhlas Dvojka) moderátor Ondřej Kepka. Po koncertě uspořádala paní Hosprová přípitek s pohoštěním, kde jsem si hezky popovídal na rozhlasové téma se skladatelem a jazzmanem Josefem Vejvodou a bývalým hudebním redaktorem stanice Vltava Rafaelem Bromem. Byl to opravdu unikátní večer, jak po hudební, tak po společenské stránce. Byl jsem rád, že jsem paní Hosprové mohl popřát osobně.



Tato fotografie je pro mne nádhernou vzpomínkou na narozeninový koncert Jitky Hosprové 15. října 2015 a toho, že jsem jí poté mohl osobně poblahopřát.

Žádné komentáře:

Okomentovat