27. 4. 2009

Zvláštní doporučení značkového servisu Philips - 4.část

27.04.2009 11:06 - 02. Deník -trvalý odkaz

Zvláštní doporučení značkového servisu Philips - 4.část


Dodatek 27.4.2009:
Dnes jsem dostal e-mailem vyjádření firmy Philips.

     

   Dobrý den pane Němče.
   obdrželi jsme od Vás stížnost formou veřejného dopisu. Tato forma není obvyklá, podle mých zkušeností se k  ní uchylují lidé, kteří nechtějí ani problém řešit, chtějí se hádat, potřebují konflikt a svoji chrabrost potom hrdě staví na obdiv veřejnosti.

   Zkušenosti, které máte z návštěvy servisu a i způsob, jak je popisujete mě upřímně mrzí.
To že oprava se ve většině případů finančně nevyplatí vyplývá ze zkušenosti servisních pracovníků a v tomto případě se mi tvrzení technika jeví jako dobře míněná rada, kterou však nemusíte akceptovat. To, že Vám přejímací technik neřekl své jméno se jako neslušné může jevit, i když žádný zákon porušen nebyl. Chování personálu servisu k zákazníkům budu průběžně sledovat a prověřovat. Zjištěné skutečnosti budu řešit společně s vedoucím servisu.

   Ve Vašem případě mám k dispozici svědectví dalšího zákazníka, který byl ve zmíněnou dobu s Vámi v obchodě. Podle tohoto zákazníka k žádnému neslušnému jednání personálu vůči Vaší osobě nedošlo. Naopak, zákazník nepochopil Vaše neustálé útočné komentáře o poškozování invalidních důchodců a proč jste ještě mezi dveřmi na odchodu vykřikoval,jak si budete všude stěžovat.

   Jiných servisů, které jsou autorizováni na záruční i pozáruční servis přístrojů naší značky je více. Posílám Vám jejich seznam. Mrzelo by mě však, kdybyste v případě další potřeby šel do jiného servisu než do PH servisu. Jsem zcela přesvědčen, že budete spokojen.

S pozdravem
Antonín Mík
Consumer Care Manager
Philips Consumer Lifestyle
Philips Česká republika s.r.o.
155 00 Praha 5, Šafránkova I
Czech Republic
     

Seznam servisů, který pan Mík poslal, obsahoval 22 firmy. Z toho v Praze pouze dvě:

PH Servis, Praha 4, Darwinova 5
A.V. Kovoslužba s.r.o, Praha 4, Cílkova 9

Zaplať Pán Bůh, že v Praze je ještě ASPOŇ jeden servis jiný než PH servis! Jak vyplývá z dopisu pana Míka, nepochopil, že se mi už vůbec nechce chodit do servisu,  z něhož mám já, ZÁKAZNÍK, špatné zkušenosti.  Podle zkušeností pana Míka jsem šel do servisu proto, že jsem se tam chtěl pohádat. Aspoň tak to napsal ve svém dopise. To, že můj přístroj Philips měl poruchu, patrně pro něj není důležité.

Zavolal jsem pana Míka a požádal ho, zda by mi dal odkaz na seznam opraven na webu Philips, protože rozsáhlé tabulky nemohu vkládat na blog.  Pan Mík mi sdělil, že bohužel takovou věc webmastři Philipsu zatím nezvládli.

Co se týče svědectví zákazníka, o kterém pan Mík píše, zákazník si prý nepřeje být jmenován.

Bohužel co se týče problému samotného, sdělil mi pan Mík, že se k měmu nemůže vyjádřit, protože pozáruční opravy se netýkají firmy Philips, ale jen servisu a zákazníka. Pan Mík se mi ozval jen proto, že údajně můj článek poškozuje dobré jméno firmy Philips.
Komentáře
[1]27.04.09 13:05:58K.Hubert - 
Po dohodě s právníkem podám firmě PH servis doporučení, aby na zákazníka, který se choval vulgárně a arogantně a poškozoval firmu, bylo podáno trestní oznámení o poškozování firmy!!!!
[2]27.04.09 13:16:12mluvka Tomáš - www
Jen to udělejte, pane Huberte! A vy jste kdo? Vy jste ten pán, který přejímal můj radiomagnetofon, ani nevěděl zda PH servis umí vyměnit CD mechaniku či nikoli? Nebo jste nějaký kompetentní pracovník PH servisu? To bych si myslel, že má oficiální vyjádření vypadat jinak. No, ale dělejte, jak uznáte za vhodné.
[3]02.05.09 05:10:09pus
Pane K.Huberte vam bych dal take jedno doporuceni,dejte si par facek.Ocividne vam uniklo, co jsou pojmy jako firma, business, zakaznik atd...
[4]27.08.09 16:13:56spolužák Michal
No vidíš Tome, podle opravenky to zvládli za čtvrtinu původní ceny. Jenomže se tam člověk nedozví, jestli s tím vůbec něco dělali. Já s tímhle problémy nemívám, naštěstí si dokážu většinu věci spravit sám. Mám jednu skvělou radu. Dělá to tak řada lidí a prodavači kamenných obchodů je za to nenávidí. Na Internetu si něco vyhlídnou, v krámu se na to podívají, a pak to přes Internet koupí. I s poštovným to kolikrát přijde levněji, nebo nastejno. Výhoda? Zboží zakoupené přes zásilkovou službu můžeš do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Takže nemusíš nikomu dlouze vysvětlovat, že ten zvuk je ňákej divnej...

Žádné komentáře:

Okomentovat