21. 4. 2009

Zvláštní doporučení značkového servisu Philips - 3.část

21.04.2009 02:53 - 02. Deník -trvalý odkaz

Zvláštní doporučení značkového servisu Philips - 3.část


   Na zpáteční cestě jsem se stavil v prodejně Allcom ve Francouzské ulici na Vinohradech a koupil jsem si zcela nový přístroj Grundig Radio Recorder with CD RRCD 3720 DEC.  Je zase o dva roky modernější, má dálkové ovládání a navíc vstup pro zařízení USB i pro paměťovou kartu. Tím si však nemyslím, že by můj přístroj Philips AZ 1226 nemohl být opraven a že bych ho musel odnést po dvou letech od výroby do sběrného dvora.

Při nákupu nového radiomagnetofonu Grundig mě obsluhovala prodavačka hovořící česky s přízvukem, patrně Ukrajinka nebo Ruska. Obsluhovala mě však velmi zdvořile, dokázala dát o výrobcích základní informace. Než jsem si vybral, dvě rádia mi i sama od sebe předvedla v chodu.  Říkal jsem si, kdyby se ten pán z PH Servisu choval jen ze čtvrtiny tak slušně, byl bych spokojen. Ukrajinka pochopila, že jsem přišel do obchodu proto, že si chci koupit přístroj, ale nebudu-li spokojen, odejdu bez něj. Pán ze značkového servisu Philips však nepochopil, že jsem přinesl přístroj právě proto, že ho po dvou letech provozu ještě nechci hodit do popelnice. Jenže PH servis těží z toho, že nemá konkurenci.

   Vo co vám jde?, ptal se mě na konci pán ze značkového servisu Philips.  Uvědomil jsem si to, když jsem odcházel z prodejny a nesl  radiomagnetofon Grundig.  Vůbec by mi nevadilo, kdyby hulvátští Češi nemohli sehnat práci a kdyby je nahradili pracovití a slušní cizinci, třeba Ukrajinci či Vietnamci.  A ti hulvátští Češi by to zase mohli zkusit ve Vietnamu či na Ukrajině.


PH servis v Praze - Modřanech - zdroj http://www.phservis.cz/kontakty.asp

   Dotyčný pán ze značkové opravny Philips se mi nepředstavil.  Ať si tedy mou zkušenost přečtou ti majitelé radiomagnetofonů Philips, kteří je ještě nebudou chtít hodit do popelnice a budou muset svést slovní souboj v servisu, který těží z toho, že nemá konkurenci.


Dodatek 21.4.2009:
Upozornění na tento článek jsem poslal generálnímu řediteli Philips Česká republika na email, který jsem nalezl na stránce
a také firmě PH servis na e-mail, který jsem nalezl na stránce http://www.phservis.cz/kontakty.asp.

Dostanu-li nějaké vyjádření podepsané kompetentní osobou, vložím ho k tomuto článku jako další dodatek.

klikni - 4.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat