11. 12. 2009

Vánoční besídka v SDMO - 2.část

11.12.2009 05:22 - 03. Lidé -trvalý odkaz

Vánoční besídka v SDMO - 2.část


     
Drahá slečno Kasalická,

celý víkend jsem přemýšlel,  co Vám mám napsat. Poslední týden se potácím v depresích.  Včera přišla na návštěvu jedna starší paní, kterou znám už přes třicet let.  Říkala mi, jak vypadám dobře a já si velmi přál, aby už konečně odešla. Než přišla, přál jsem si, aby zavolala, že z nějakých důvodů nemůže přijít. Ta paní mi říkala, že vypadám velmi dobře a mě přitom bylo dost mizerně. Když konečně odešla, nevěděl jsem ani, zda jsem se k ní nechoval příliš odtažitě. Dnes jsem jí zavolal a omluvil se jí. říkal jsem jí, jaký mám problém napsat Vám, že se mi na tu vánoční besídku nechce. Řekla, ať to napíšu jednoduše.

Tak tedy:
Rozhodl jsem se, že na vánoční besídku do SDMO nepřijdu. Nemám sílu se přetvařovat. Nemám sílu vysvětlovat stále novým slečnám, které do SDMO přicházejí jako zaměstnanci, a po určité době zase odcházejí, proč podle mého názoru sdružení pracuje špatně. Nemám sílu to vysvětlovat ani stále stejnému výboru pod vedením stále stejné dr. Šprynarové.  V letošním roce jsem se pokusil situaci změnit tím, že jsem kandidoval do výboru a nabídl, že budu vykonávat i funkci předsedy - viz

Ukázalo se, že většina lidí, kteří přišli na valnou hromadu, nemá vůli něco změnit. Účast na vánoční besídce by pouze zvýšila mou beznaděj. Nemám rád vánoce, protože se všichni tváří, jak se rádi vidí.  Všichni, kteří byli celý rok lhostejný. Opět se k té lhostejnosti připojím až po Novém roce. Letos navštívím už jen Kurz tvůrčího psaní.

Myslete si o tom, co chcete. Už tak je okolo mne dost lidí, kteří vědí, co bych měl a neměl dělat, jak bych se měl a neměl chovat.
Tomáš Němec
     

Milý pane Němče,
jsem ráda, že jste se nakonec odhodlal a napsal mi skutečně to, co vážně chcete napsat. Věřte mi, že si toho opravdu vážím.
Je to samozřejmě Vaše rozhodnutí na besídku nejít a já ho plně respektuji. Půjde v podstatě o setkání klientů a pracovníků, a tak je jasné, že když nemáte na setkávání s některými lidmi náladu, jednoduše se s nimi nesetkáváte.

Přála bych si, aby se Vaše beznaděj, co se týká fungování Střediska někdy změnila v naději. Přála bych si, abyste jak píšete, nemusel stále novým slečnám cokoliv vysvětlovat, protože byste byl prostě spokojený s chodem a vedením Střediska.

Zdravím Vás a přeji Vám pěkný zbytek dne.

Jarka Kasalická
     
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat