15. 1. 2009

Technická XIX.

15.01.2009 14:56 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

Technická XIX.


   Zjistil jsem, že se mi opět nezobrazují obrázky uložené ve fotoalbu přináležejícímu k tomuto blogu. V podstatě podobný jev, který jsem kdysi popsal v článku Technická XVII.

   Podrobnější úvahou a zkoumáním jsem přišel na to,  čím je problém patrně způsobený. V druhé polovině loňského roku (2008) změnila technická podpora vzhled a možnosti serveru Lidé.cz. Z nějakých důvodů tím pozbyly platnosti odkazy k obrázkům umístěných ve fotogalerii blogu a objevily se nové odkazy. Postupně tedy vložím k obrázkům z místního fotoalba nové odkazy. Týká se to převážně článků napsaných v roce 2005 a 2006. Později, kdy jsem fotoalbum blogu zaplnil, jsem obrázky umisťoval jinde.  U těch se odkazy nezměnily a obrázky jsou nadále viditelné.

   Postupně doplním i obsah blogu o články napsané v roce 2008.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat