25. 10. 2009

Měl jsem si něco přát - Miss ČR 2009

 25.10.2009 00:09 - 02. Deník -

Měl jsem si něco přát - Miss ČR 2009

   Soutěže Miss ČR často nesleduji. Většinou proto, že dívka, která mě připadá nejsympatičtější, nepostoupí ani mezi posledních šest.  Jedinou výjimkou byl ročník, kde vyhrála Pavlína Baburková a to už je 17 let!!!

   Včera jsem čistě náhodně narazil na internetovou stránku idnes, kde měly finalistky Miss ČR 2009 své videomedailonky. Říkal jsem si: to jsou pokroky, a medailonky jsem si přehrál. Většina dívek měla velice nucený a nepřirozený slovní projev, někdy i nepříjemný hlas. Jediná, která mě zaujala, byla hnědovláska Aneta Vignerová z Havířova. Krásná dívka s příjemným hlasem a kultivovaným projevem. Chtěl jsem pro ni na internetu hlasovat, ale anketa byla už uzavřena. Televizi v době volby Miss 2009 jsem zapjal z nedostatku síly dělat něco kloudného. Zaujal mě úvodní slovní projev Karla Gotta a Lucie Bílé.  Nepřeříkávali se na rozdíl od Miroslava Etzlera, který uváděl vlastní volbu Miss. Moje oblíbenkyně Aneta bohužel zapadla do nerozeznatelnosti plejády soupeřek. V těchto soutěžích většinou zápasím se snahou rozpoznat „která je která“. Navíc Aneta se mi zdála až přespříliš zmalovaná a vyumělkovaná, což jí ubíralo na přirozenosti včera shlédnutého videa. Jenom opravdu nádherně zazpívala sametovým hlasem. Pořad jako takový se mi zdál k nekoukání. Obětoval jsem 9 korun a poslal Anetě hlasovací SMS, než jsem si uvědomil, že volí jen porota a ta má pravidelně ode mne rozdílný vkus. Kupodivu však Aneta Vignerová vyhrála! Podívejte se na její představovací video než ho na idnes smažou nebo dají do archivu. Při přehrání videa patně budete muset přetrpět reklamu. Ve chvíli psaní tohoto článku je to jakási reklama na domy v anglickém stylu. Jsou hrozné, prosím, takový dům si nekupujte.


      Měl jsem si něco přát. Třeba by se mé přání splnilo.  Abych pravdu řekl, dokonce jsem si ani nepřál, aby Aneta Vignerová vyhrála. Byl jsem přesvědčen o tom, že moje volba zvítězit nemůže
.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat