21. 9. 2009

Gumáci 2 - 3.část

21.09.2009 17:14 - 06. Politika -trvalý odkaz

Gumáci 2 - 3.část

převzato z diskusního serveru Auditka

 účastník diskuse  -  scarlett

Celý rozpočet, kolem kterého je tolik humbuku stejně počítá s nereálnými výchozími čísly, kdy se např. předpokládá nezaměstnanost 8,5% a nepočítá s deflací , která se taktéž nedá vyloučit, navíc pořád počítá s růstem HDP
účastník diskuse  -  mluvka

A co udělají lidi, scarlett? Lidi jako ty nebo já, ta mlčící většina? Zase budou volit ODS nebo ČSSD. Já budu volit jako několikrát předtím Humanistickou stranu (v posledních volbách získala v celé republice 889 hlasů). A ti, co budou volit ODS nebo ČSSD mě řeknou, že jsem šel k volbám zbytečně, protože můj hlas prý propadne komunistům. Tak proč teď všichni na ODS a ČSSD žehrají? 

Já myslím, že by nemusely být žádné volby a mohla by zůstat ta vláda, co je teď. Protože ta musí poskakovat podle toho, jak si vzpomene ODS, ČSSD, lidovci, zelení i TOP09 a přitom tyhle strany nenesou za nic zodpovědnost, jejich ústavní činitelé si mohou hrát na své vlastní gumáky v televizi, berou peníze a mohou ukazovat na druhé. My se jim za to smějeme, jako když Petr Novotný a jeho syn Pavel provádějí v televizi či na internetu své taškařice. A jsme rádi, že vládnou Topolánek a Paroubek, protože nikdo z nás by si na to netroufnul. 

Koukněte se na Pavla Novotného na záchodě. A volte ODS či ČSSD !  
http://www.stream.cz/profil/ProtekcniFracekPavelNovotny http://www.stream.cz/video/161/359139-je-nas-pet-petka-prepisuje-ustavu
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat