2. 1. 2009

02.01.2009 01:14 - 07. Zábava -trvalý odkaz

Spolupředseda Strany mírného pokroku v mezích zákona JKK oslaví 65 narozeniny - 1.část


   V pátek 9. ledna 2009 oslaví své 65. narozeniny spolupředseda Strany mírného pokroku v mezích zákona Josef Kobra Kučera. Oslava proběhne v 17 hod. v Klubu Mánes v rámci vernisáže výstavy „Mimořádný slet divnejch ptáků“ a probíhajícího ANTIQUARIÁTU A VETEŠNICTVÍ.

Pro nezasvěcené malé vysvětlení.  Paragraf 5 SMPVMZ zní:
§ 5 Jaroslav Hašek byl geniální. Nynější strana má proto předsedy dva, z poloviny geniální.

   V době svého znovuzaložení počátkem 90.let 20. století měla proto strana dva předsedy a to Josefa Kobru Kučeru a Víta Hrabánka. V průběhu několika let byl předseda Hrabánek prostžřednictvím puče předsedou Kobrou sesazen a nahrazen Richardem Haškem. Protože však předsedové jsou na základě stanov neodvolatelní, má nyní strana už řadu let tři půlpředsedy, tedy jeden a půl předsedy.

Není to tak dávno, kdy jsme slavili Kobrovy šedesátiny. V té době však nebyly internetové informace ještě tolik rozšířené a tak jako závdavek k dalšímu oslavnému projevu zde uvádím svůj projev pět let starý:
  

             Kobra - 60                           
                                                                                                  
   

   Drahý oslavenče, drazí sešlí, milá Růženko, milý ČUKu a GEKu, vážení funkcionáři Strany mírného pokroku, milá Malostranská besedo! 

Začátkem roku 1990 jsem poslechl výzvy Československého rozhlasu a napsal do Malostranské besedy, kde se údajně měla scházet Společnost za veselejší současnost. Poštou jsem však obdržel pozvánku na schůzi Strany mírného pokroku v mezích zákona. Měl jsem jen mlhavou představu, co to je a šel jsem tam. V té době se rojilo spousta stran a straniček, vůbec jsem se v tom nevyznal. Tady v Malostranské besedě mě upoutalo, že tu byla sranda. Dělalo ji hodně lidí, ale vévodili jacísi dva klaunové. Jeden brejlatý, druhému nebylo přes fousy vidět do obličeje. Zpočátku jsem se divil, jak to, že nejsou z Československé televize, ale z České pojišťovny. Později jsem se už nedivil ničemu. Při mé přitroublosti mě však trvalo asi tři roky, než jsem pochopil, že obrázky, které visí na stěnách předsálí Malostranské besedy, se obměňují každý měsíc a že se tomu říká salon kresleného humoru. A to už jsem navštěvoval mnohé události, odehrávající se v Malostranské besedě a četl už dávno časopis ŠKRT. Ať jsem zavadil o cokoli, za vším stál jeden z oněch dvou klaunů, které jsem poznal hned na začátku a kterému všichni říkali KOBRO. Dlouho jsem si myslel, že je to příjmení a pátral jsem po jméně. Při té příležitosti jsem zjistil, že KOBRA je přezdívka.

klikni - 2 část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat