2. 12. 2005

Život se dvěma ženami

02.12.2005 08:21 - 02. Deník -trvalý odkaz

Život se dvěma ženami

Třesky plesky Lidových novin
 Celé ráno běží v Českém rozhlase reklama, abychom si koupili Lidové noviny, že je tam psáno o životě nového ministra zdravotnictví Davida Ratha o jeho životě  se dvěma ženami - Rath má manželku a milenku, které všichni uctivě říkají přítelkyně. Já si myslím, že nezáleží na tom, s kolika ženami žije, ale jak pracuje. Zatím všechny oponenty obviňuje z korupčních afér a oni obviňují jeho. Bohužel média a mezi nimi i Lidové noviny, se tím baví. Z Lidových novin, stejně jako z ostatních dříve relativně seriózních novin, se stal bulvár. Také ony musí svůj náklad prodat. Tak jako občané České republiky raději sledují v televizi reality show než zajímavý dokument či umělecký film, tak si raději přečtou v novinách o životě pana Ratha se dvěma ženami, než aby sledovali, jak pan Rath pracuje. Pan Rath je momentálně na výsluní a ví, že se tam alespoň chvíli udrží nikoli dobrou prací, ale spíše svými aférkami. Ale jak to dopadne? Nakonec si podřeže větev sám jako Standa Gross.

   Mimochodem, viděli jste před dvěma dny dokument o bércových vředech z cyklu Diagnóza v České televizi? Pohled na otevřené hnisající boláky - to byla tedy reality show! A takovou reality show můžeme zažít každý na vlastní tělo, i když nás nebudou ukazovat v hlavním vysílacím čase na komerční televizi. Tam raději ukazují v reklamách krásné a zdravé lidi nebo v reportážích chudáky, kteří přičiněním druhých o všechno přišli.

   Lidové noviny dnes vyhodily peníze za reklamu zbytečně. Právě kvůli dvěma ženám Davida Ratha si je nekoupím.
Komentáře
[1]02.12.05 10:09:55nadabozkova
Dobrý den,já si je taky nekoupím,ale mohu Vás ujistit,že tato reklama běžela již včera k večeru,když jsem si náhodou pustila rádio.To už jsem věděla,že si je mám koupit.Pan Rath stejně nic kloudného neudělá,je spokojen,že je aspoň chvíli na výsluní.Vždycky byl karierista. A jeho soukromý život mne absolutně nezajímá.I z těchto novin se stal bulvár,za chvíli budeme mít všechny noviny bulvární.
[2]02.12.05 10:21:29mluvka Tomáš
Pro nadabozkova - Které současné noviny nepovažujete za bulvární?
[3]02.12.05 12:19:07Point*
Pfff, mozna ,ze to jediny co ten vybledlej trasoritka vi, je to, ze ma nekde ohon. Kazdopadne vysypava dva odpadkove kose...jeden u devky a druhej vlastne u koho? Normalni z ty trojky nemuze bejt nikdo. ..byt jeho zenou pripadal bych si stejne jako ta devka...
[4]02.12.05 19:14:43nadabozkova
Pro mluvka Tomaš Žádné noviny nekupuji,ani na to nemá peníze ani čas.Mně stačí to,co mi řeknou známí.A připadá mi,že dnes už skoro ve všech novinách valí bulvár

Žádné komentáře:

Okomentovat