22. 1. 2006

Zablokování komentářů k příspěvkům

22.01.2006 18:50 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

Zablokování komentářů k příspěvkům

Tato závada byla odstraněna díky pochopení majitele a provozovatele 25.1.2006

   20.ledna 2006 zablokoval server Lidé.cz možnost vkládání komentářů všem lidem, kteří nemají založenou  e-mailovou schránku  u provozovatele, to jest firmy Seznam.cz. Pro ty, kteří ve vyznají v internetu tak málo jako já vysvětluji, že e-mailová adresa toho, kdo chce napsat komentář, musí nyní VŽDY končit @seznam.cz. Bohužel tímto opatřením je zamezena možnost napsat komentář např. na mé stránky (tzv. blog) většině světa.
   Zaujme-li vás některý článek na mém blogu natolik, že byste k němu chtěli napsat veřejně čitelný komentář a nepodaří se vám to,  pošlete mi tento váš komentář i se jménem nebo přezdívkou, s jakou si ho přejete vložit na mou e-mailovou adresu tomuv.denik(zavináč)seznam.cz já váš komentář zkopíruji a vložím za vás. Nezapomeňte uvést, o který příspěvek se jedná - jeho název + datum vložení.
   Doufám, že tuto nepříjemnost provozovatel serveru Lidé.cz pochopí a tuto zbytečnou komplikaci nějak vyřeší.
Komentáře
[1]22.01.06 23:18:52tomuv.denik
(mluvka Tomáš) - Takhle bude vypadat Váš příspěvek, vložím-li ho ze své e-mailové adresy. Uživatel nebudete vy, ale moje e-mailová adresa na mou stránku - blog - a vy nebo vaše přezdívka bude na začátku textu komentáře v závorce. To je dost komplikované, co? Doufám, že se najde aspoň někdo koho to úplně neodradí.
[2]23.01.06 22:57:00Repose - www - 
Tak pokud chcete mít komentáře na blogu, tak to je jistě nepříjemné opatření. Na foru Novinky je to adminy vysvětleno takto: " Pro psaní příspěvků (komentářů) na blogu je nutne přihlášení. Důvod: zaplavování komentářů reklamou z Čech i ciziny a nadávkami. Nemožnost zjistit kdo to byl. " Já osobně na svém blogu musel zakázat diskusi a komentáře z obdobných důvodů taky. Je to škoda, blog to hodně ochuzuje, ale s některými lidmi to nejde... Měly nechat ale uživatelům svobodnou volbu, aby si každý mohl určit sám, jak to chce.
[3]24.01.06 09:31:48tomuv.denik
Můj blog nikdo reklamou nezaplavoval. Na blog mě nalákal pan Pallas s odůvodněním, že komentáře, které nechci mít na blogu, mohu snadno smazat. Snadné vložení poznámky čtenářem bylo rozhodně zajímavé. Tentýž pan Pallas mě nyní vysvětlil, že mě musí stačit čtenáři, kteří jsou registrovaní na seznamu + přidružených doménách a že můj blog je stejně málo navštěvován. Mně ale celkem nezajímá, kdo mé stránky mechanicky navštíví, ale ten, kdo se zamyslí nad obsahem článků. Odkaz na diskusi s panem Pallasem http://blog.lide.cz/jiri.pallas/2006/01/18/337
[4]25.01.06 22:51:17mluvka Tomáš
Seznam.cz opět umožnil vkládat příspěvky celému světu!!! Huráááá!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat