24. 3. 2008

Velikonoční básnička

24.03.2008 10:02 - 07. Zábava -trvalý odkaz

Velikonoční básnička


Po nocích často nemohu spát,
ani o Velikonocích tomu není jinak.
Vstanu a myju nádobí,
má různé tvary a podoby.
Nesmím s ním příliš cinkat,
sousedi chtějí ještě spinkat.

Rozhlas si pustím potichu
pro vlastní duše potěchu.
Teď už je chvíli po zprávách,
na Praze měl noční Jirka Hrubec.
Čekal jsem zprávu o dráhách,
nemluvil o nich vůbec.

Asi dnes vlaky jezdí na čas.
Přestože je pondělí,
jezdí jako v neděli.
Je velikonoční svátek,
Česko má sněhový kabátek.

Na Praze  mluví pan Voženílek,
jmenuje se Tomáš jako já
a jeden Kristův apoštol.
I kdyby  řekl mnoho epištol,
nádobí za mě neumyje.

Šestá hodina odbila,
Jirka Hrubec šel spát,
Bára Krupová nastoupila.
Řekla nám zas další novinky,
nařídil jsem si dle ní hodinky.

Voženílek mi nervy drásá,
já už mám nádobí umyto.
Tome já tě vypnu
a cédéčko si zapnu.

Až budeš mít po šichtě,
zvu tě na pivo Na Rychtě
anebo v jiné hospodě
dáme si oběd v pohodě.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat