5. 12. 2006

Těžký rozjezd Klubu volných novinářů SN ČR - 3.část

05.12.2006 10:34 - 09. Klub volných novinářů -trvalý odkaz

Těžký rozjezd Klubu volných novinářů SN ČR - 3.část


  Jak jsem psal výše, 22.listopadu jsem dostal e-mail od pana Kubička, kde nás kromě jiného zve na řídící výbor Syndikátu ČR 7.prosince.

   Odpovědí byl tento můj e-mail:
     
Vážený pane Kubičko,

jako okamžitou reakci na Váš dnešní e-mail posílám v příloze zápis z poslední schůze KVN ze 16.11. Ten zápis jste měl dostat i od paní Šamajové, ale asi došlo k nějaké chybě.

Co se týče webové stránky, 7.11. jsme se já a pan Ungár v Syndikátu sešli s webmastrem stránek Syndikátu panem Austem. Probrali jsme s ním rámcově, jak by stránka měla vypadat. Pan Aust slíbil, že zhotoví zkušební návrh, který prostřednictvím e-mailové korespondence doladíme tak, aby ho bylo možno spustit. Pan Aust se však dosud neozval. Proto mu posílám také kopii této informace. Bude i článek na stránkách Tomova deníku.  Z posledních dvou schůzí jsem tam nic nepsal, protože by se opravdu jednalo jen o kritiku, kterou Vy nemáte rád.

   Doufám, že pan Aust v brzku zhotoví zkušební verzi webu KVN a že ji uvedeme do provozu do 21.12.2006, jak psáno v zápisu z poslední schůze.
     

Také pan Ungár zaslal panu Kubičkovi svou odpověď:

     
Vážený pane Kubičko, četl jsem před chvílí, v podstatě současně s Vaším, i kopii mailu od kolegy Němce ze 22. listopadu 2006 ve 21:35 hod. Vám. Připojuji se jak k tomu, co pan Němec Vám odpověděl, tak s Vaším názorem o usínání KVN, i když jen zčásti, souhlasím (vezměte si průměrný věk členů - tací budeme usínat stále častěji, někteří i navěky). Jen ještě upozorňuji, že pan Aust jakousi všeobecnou pracovní versi webu podle dohody a v termínu + na smluvené kódové adrese (http://www.mediar.cz) se mnou a panem Němcem (představte si, že my dva jsme "pracovní skupinou" pro web KVN a k tomu náš průměrný věk + potíže a vše další, co k takové dvojici patří!) již spustil, já jsem se k ní dostal až včera. Je to ovšem jakýsi vzor, jak by web mohl být uspořádán, naplněný zatím jen ve vztahu ke KVN nedotyčným i když jinak jakýmsi konkrétním materiálem. Takže ani název KVN tam zatím konkrétně není uveden (aby věc náhodou někdo nevzal vážně). Nyní je řada zase na nás. Já se k webu  připravuji vyjádřit a kopii vyjádření, jako všem ostatním takto dostupným, i Vám samozřejmě zašlu. Myslím, že pana Kostihu v této fázi k ničemu nepotřebujeme, problémem bude naplniti web konkrétním obsahem KVN a to je naše věc.

Za pozvánku na ŘV děkuji a budu-li moci, přijdu, zatím v tom termínu nic nemám. Jen nevím, zda mi v té době zbyde na jízdenky.
     

    Divil jsem se, že pan Ungár uvádí nějaký odkaz na připravovanou stránku, když pan webmaster Aust se zatím neozval.  Stránka mediar.cz, kterou pan Ungár odkazoval, mi nepřipadala ta správná. Pomalu se blížilo 7.prosince  a tak jsem 29.listopadu zavolal pana webmastra. On se velmi omlouval za zpoždění a dal mi odkaz na pracovní stránku, kterou budeme upravovat. Zavolal jsem pana Ungára. Byl stále přesvědčen, že stránka, kterou uvedl ve svém e-mailuje ta pravá. Seděl u počítače a tak jsem ho přesvědčil, aby otevřel odkaz, který uvedl webmaster pan Aust. Řekl, že už k té domnělé stránce napsal řadu připomínek.

   Začal jsem se seznamovat s redakčním systémem nového webu a psát připomínky. Ozval se mi webmaster a napsal, že začneme s grafickou podobou. Ale pan Ungár jakoby se do země propadl. nereagoval na e-maily moje ani na e-maily webmastera. Tak jsem ho zavolal. Řekl, že má rodinné problémy a rozbitý počítač.

   Domluvil jsem se tedy s webmastrem, že s další prací počkáme do jednání řídícího výboru 7.prosince. Děj se vůle páně. Sám všechno nezmohu.
  
klikni - 4.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat