13. 8. 2005

Technická IX.

13.08.2005 10:03 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

Technická IX.

   Včera se mi zdálo, že počítadlo TOPlistu trucuje. Ukázalo za den extrémně malý počet návštěv. Dokonce ani mně nepočítadlo, i když jindy tvořím třeba polovinu všech návštěv. Psal jsem si po ICQ s jedním uživatelem Lidé.cz. On mi psal, že si právě prohlíží můj blog, ale počítadlo TOPlistu už do konce dne zaznamenalo jako návštěvníka jen mne.  Někdy se stává, že počítadlo TOPlistu úplně zmizí ze stránky a také TOPlist samotný je nedostupný. To bych chápal, jakože na serveru dělají nějaké údržby.
   Ale jestliže počítadlo počítá špatně, jakpak já to zjistím? A k čemu takové počítadlo pak je? Pokoušel jsem se stáhnout manuál TOPlistu v pdf, ale nešel otevřít - počítač říkal, že soubor je poškozen. Taky se místo 181 kB stáhlo jen 128 kB. Svět a zvláště ten počítačový obsahuje spoustu záhad mně nepochopitelných.
   Mým cílem není za každou cenu přilákat čtenáře a dosahovat vysoké návštěvnosti svého blogu, jak tomu často nabádal majitel serveru Ivo Lukačovič. Vím, že moje příspěvky nemohou být přitažlivé pro lidi od 15 do 25 let, kteří asi tvoří většinu uživatelů serveru Lidé.cz.  Přesto mně zajímá, zda existují lidé, které mé příspěvky oslovují. A protože jen málokdo napíše komentář, byly by i nezkreslené údaje z počítadla návštěv zajímavou informací.
   Zajímavým srovnáním je pro mne návštěvnost stránek Jirky Pallase. Ta je často až desetkrát vyšší než návštěvnost stránek mých. Avšak jestliže u obou  některý den zaznamenám pokles návštěvnosti o několik desítek procent, napadne mi otázka, zda je to způsobeno pěkným počasím nebo dnem volna, kdy i skalní příznivci internetu opuštějí počítač a věnují se jiným lákadlům, či zda je to vinou trucování počítadla TOPlistu.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat