16. 4. 2005

Technická IV.

16.04.2005 12:04 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

Technická IV.

Stále mi to tady nepřipadá příliš zajímavé. Je to tu zaměřeno na jakousi soutěž o co nejvíce návštěvníků na své stránce. Je tady tolik lidí, že nechápu, jak se vyznat v jejich seznamu. Když jsem si našel seznam uživatelů, z nepochopitelných důvodů jsem tam byl jenom sám já. Pak jsem zjistil, že existuje titulní stránka, ze které se také vůbec nic nedozvím. Když se proklinu přes Nastavení dostanu se na Blog, pak přes Můj blog na Blogy, které poskytují několik seznamů uživatelů, které se nadají ovšem proklikat jinak než od začátku do konce nebo od konce k začátku, ale než by se do mého počátače natáhlo skoro 18000 uživatelů. tak bych na tom strávil zbytek života. Po levé straně se objevují nové příspěvky, ale tam se většinou prokliknu na děti školou povinné. Ty toho sice samy moc nevymyslí, ale stahují, kde se co dá, takže jejich blogy skutečně nejsou deníčky, ale bloky. Je fakt, že NĚKTERÉ děti mají velice hezké grafické ztvárnění své stránky, jiné ho mají tak přeplácané, že stejně není jasné, co na té stránce je. Ale aspoň se zase naučí grafiku internetu. To já už se buď nenaučím, nebo mi to bude trvat dlouho.
Komentáře
[1]19.04.05 01:40:36Lebeda
Příteli. HTML neovládám. Chci něco napsat barevně. Kliknu úplně nahoře vlevo na blogy. Přihlásím se vpravo nahoře jménem a heslem, kliknu na Napsat příspěvek. Měl by se objevit editor, který má nahoře tři záložky. Editor, HTML kód, a Náhled. Html neumím. Kliknu na Editor. Je to Wisivig editor. Co vidím, to tam bude. Článek napíšu v Poznámkovém bloku z Windows, označím , zkopíruju a vložím do toho Editor. Co chci mít červené, označím zabarvením myší a nahoře v editoru kliknu na barva textu. Vyberu červenou a je to tam. Všechny prohlížeče ten editor neumí, například moje Mozila. Používám Internet explorer. Na to vkládání článků. Jo už dost. Když tak to smaž. Jen jsem chtěl pomoct.
[2]19.04.05 11:24:41mluvka Tomáš
Děkuji příteli Lebedo. Určitě to zkusím. To o Internet Explorer jsem vůbec nevěděl. Díky!!!
[3]25.04.05 01:53:23Point* - www
... jsou zde jen blikajici a smajlove nesmysly, ci jeden kopiruje blbosti druheho...uchvatne...

Žádné komentáře:

Okomentovat