22. 7. 2007

Střípky léta 2007 - 6.část

22.07.2007 21:32 - 02. Deník -trvalý odkaz

Střípky léta 2007 - 6.část


    V sobotu bylo docela horko. Stala se zvláštní věc. Setkání bývalých pisatelů bývalého diskuzního serveru Blabla.cz se jakousi záhadou přesunulo z Náměšti nad Oslavou do Prahy a tak jsem sobotní podvečer strávil ve dřevěné přístavní restauraci v Podolí s krásným výhledem na Vltavu.


   Léto je v plném proudu, avšak účast byla vysoká, sešlo se nás osm, z toho jen dva pražáci.  Byl jsem téměř o dvacet let starší než ten nejstarší z ostatních, přesto doufám, že jsem nekazil zábavu. Říkal jsem si, jak je to zvláštní, že jsem byl docela uvolněný mezi lidmi, se kterými mě celkem nic nespojuje. Pomyslnou hráz pravděpodobně zbořila dlouhodobá společná komunikace  pomocí internetu. S některými přítomnými jsem se v posledním roce viděl už po několikáté, jiné jsem viděl poprvé.

   Když tak o tom přemýšlím, s lidmi z internetu jsem se viděl za poslední rok viděl častěji než se svými příbuznými a pražskými známými. Do Podolí jsem jel okolo nemocnice, ve které už druhý rok dožívá můj otec. Byl jsem ho navštívit před sedmi týdny v den  jeho osmdesátých pátých narozenin.  Jako kdykoli předtím, ani ten den nedal najevo nějakou radost, že by mě viděl. Nepatřím mezi lidi, které si platí za to, aby se mu lépe umíralo. Nerad vzpomíná na minulost. Nenachází v ní nic podstatného, co by tu po něm zbylo a mělo nějaký význam. I dnes mi závidí, že jsem o třicet let mladší,  přestože mám zdravotní potíže, které on v mém věku neměl.  Myslel jsem, že ho přece jen potěším, když  ho občas navštívím. Ale není tomu tak. Sám nechtěl, abych se dozvěděl, že je v nemocnici, teď by musel o mně přemýšlet, kdyby mě viděl.  

   Posezení v podolské loděnici za zapadajícího sluníčka bylo pro mne příjemnější.

klikni - 7.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat