6. 8. 2006

Střípky léta 2006 - 1.část

06.08.2006 16:17 - 02. Deník -trvalý odkaz

Střípky léta 2006 - 1.část


neděle 6.srpna

   Nějak se nemohu donutit, abych napsal nějaký celý článek. Pan Point, vášnivý čtenář  mého blogu mi napsal, že jsem už dlouho nic nenapsal. Možná, že to bude tím, že beru dva léky, které ovlivňují činnost mozku a tak ji ovlivňují k onomu zpomalenému způsobu života, kterým teď žiju. Málo se dostávám mezi lidi, kterým opravdu o něco jde.

   Tento týden se umoudřilo počasí, přestalo být pekelné horko, vydal jsem se na chatu. Tráva po třech nedělích pořádně vzrostla, bude potřebovat zase posekat. Na pastvině za potokem se popásali koně z blízké usedlosti.


Ti ovšem jsou vidět na malém obrázku pouze jako hnědá skvrna mezi olšemi a vrbami lemujícími potok. Tak sem dám ještě výřez onoho místa, aby koně byli zřetelní.


Hahaha - výřez se povedl větší než je celá fofografie!

     Sousedka si hned vedle plotu postavila kůlničku.  Budu se mít možnost kochat se  pohledem na ni  z okna své chaty. bléééé 

 

   Při luxování pavučin z oken chaty jsem spálil motor vysavače. Byl dva roky starý.  Při bližším ohledání jsem zjistil, že s ním asi řemeslníci luxovali suť, která se patrně dostala do motoru.


stál jen 1500 CZK, oprava by byla dražší, tak jsem ho hodil rovnou do kontejneru.

klikni - 2.část
Komentáře
[1]07.08.06 13:01:09Point*
Vasnivy ctenar?? :)))) no ok, nekdo te musi probrat s ty lenory. Cim to prosimte fotis a v cem upravujes?? To je hnus jako ta sousedky psi bouda, jenze zase lepsi jak fotka zadna :)))) kdyz nepocitam to zatoceny modry h....o nahore :))))))))))) Na uklid si porid sousedku, je to lacinejsi, nez kdyz vezmes ty do ruky nejakej nastroj...
[2]08.08.06 08:18:02mluvka Tomáš
Foťák už jsem představil v příspěvku http://blog.lide.cz/tomuv.denik/2006/04/01/306 Fotky upravuji v programu Microsoft Photo Editor, který byl součástí balíku Microsoft Office Small Bussines. Docela mi vyhovuje, i když se příliš nekamarádí s Microsoft Windows XP Professional, který teď používám nejde mi z něj tisknout, to musím z jiného programu. Tuhle sousedku si rozhodně na úklid nepořídím. Je jí 67 let a předloni, když ještě neměla tu boudu, jsem chtěl půjčit klíče od své chaty aby se mohla aspoň kam schovat před deštěm. Odmítla je se slovy, že kdyby se jí tam něco ztratilo, že bych jí mohl obvinit, že mi to ukradla. Pak se mnou rok nemluvila vůbec. Takoví jsou lidi v ČSSR, Pointe. Sousedy si člověk nevybere, ale i s nimi je třeba vycházet v mezích slušnosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat