11. 11. 2005

Příjemnost ze supermarketu Albert

11.11.2005 13:18 - 02. Deník -trvalý odkaz

Příjemnost ze supermarketu Albert

Splněný slib ředitele firmy Albert je nadějí do budoucna
   V průběhu jednoho týdne po napsání stížnosti jsem dostal odpověď odpovědného ředitele firmy Albert pana Aloise Oomse s omluvou, s tím, že se o situaci ve jmenované prodejně osobně přesvědčil a slíbil nápravu v blízké budoucnosti. Na mou adresu došel i osobní dárek pana ředitele, který mi v dopise slíbil.
   Musím říci, že jsem byl mile překvapen jak vstřícnou formulací dopisu, tak i dárkem. Je to pro me dobré znamení, že se v průběhu doby situace zlepší a já tam budu možná rád chodit nakupovat a prodejnu doporučovat i svým známým. Zatím mě potěšil tento dárek pana ředitele Oomse:
Komentáře
[1]11.11.05 21:45:27Naďa Božková
Ťak vida,že by opravdu sjednal nápravu?To by bylo opravdu ohromující.Zase nás informujte,prosím,ráda čtu,že se něco změnilo k lepšímu,toho špatného bylo dost a je pořád

Žádné komentáře:

Okomentovat