6. 1. 2007

Politický hazard - 2.část

06.01.2007 21:23 - 06. Politika -trvalý odkaz

Politický hazard - 2.část


  Zde bych zopakoval jen odstavec ze svého výše citovaného srpnového článku:

Už před volbami řekl Jiří Paroubek v televizi: Pan Topolánek nám jako předseda ODS vyhovuje. Věděl, co říká. Uvědomil si svou převahu nad Mirkem Topolánkem ve schopnosti vyjednávat a dotlačit ho tam, kam sám potřebuje. Možná, že s jiným partnerem by mu to nevyšlo, ale s Topolánkem ano. To jsem poznal snadno i já. V článku Paroubek - Topolánek: televizní podívaná 28.5.2006 jsem napsal: ODS možná doplatí na to, že si Topolánka postavila do svého čela.“

   Nastala doba, kdy ODS doplatila na to, že si pana Topolánka postavila do svého čela.

   Jinak jsem samozřejmě proti tomu, aby se zveřejňovaly podrobnosti ze soukromí veřejně známých osob. Odstrašujícím příkladem toho, z čeho mi jde mráz hrůzou po zádech je reklama, která už skoro měsíc visí u nás na pražských Vinohradech u prodejny tiskovin a tabáku.


Nepřijde mi to ani legrační, ani jako daň za popularitu. Herci, zpěváci a další vyplňují svým uměním čas lidem, kteří občas potřebují přijít na jiné myšlenky. Oni mají nárok na své soukromí a ne aby je nějaké hyeny neustále sledovaly. I oni mají nárok na soukromý život. Ale předseda vlády České republiky nemá nárok na milostné avantýry v době, kdy se mu nedaří sestavit vládu. Nebo má jít od válu a užívat si s milenkami.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat