4. 3. 2006

Podvodníci nebo česká realita?????

04.03.2006 17:31 - 02. Deník -trvalý odkaz

Podvodníci nebo česká realita?????

napište, jaký názor máte na tuto zprávu, kterou jsem dnes dostal

Dobrý den, v souladu se zákonem č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění zákona č. 138/2002 Sb., si Vás dovolujeme požádat o vyjádření souhlasu se zasláním nabídky na posouzení Vašich pojistných smluv a finančních produktů. Tento e-mail je jednorázový a vylučujeme jeho opakované zasílání. V případě že máte zájem o zaslání podrobnějších informací kontaktujte nás na perina@aurica.cz// www.aurica.cz   rádi Vám obratem vyhovíme.
Hezký den přeje Petr Peřina
Komentáře
[1]04.03.06 22:29:58Lebeda
V dobách kdy reklamy ještě uváděl pan Vajíčko, mi máma řekla. Dobré věci se chválí samy. Reklama je na věci, které nemohou prodat. Byl bych velmi opatrný. Sice se tváří jak dodržují zákon, ale mají nefunkční stránky. A vůbec neznámá firma, má zájem o moje pojištění a finanční produkty. Nechť si trhnou nohou. Nejsou-li to přímo podvodníci, pak u mne stejně neuspějí. Ony na obírání lidí bohatě stačí pojišťovny a banky známé..
[2]05.03.06 20:37:11Gorke - 
Z www stránek bych řekl, že nejsou pojišťovna, že jde o poradenství. Nabídka mi přijde celkem nenásilná, je jen otázka, co se za tím bude opravdu skrývat. G.
[3]06.12.06 12:21:48ivzez - www - 
Je to jednoznačně nevyžádaná nabídka služeb, tedy spam. Žádá Vás o udělení souhlasu se zasláním nabídky - to už je samo o sobě nabídkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat