20. 2. 2006

Paroubek - Topolánek: televizní podívaná 19.2.2006 - 4.část

20.02.2006 01:31 - 06. Politika -trvalý odkaz

Paroubek - Topolánek: televizní podívaná 19.2.2006 - 4.část



Jiří Paroubek: Protože když je neinformován, tak já ho musím informovat, pane redaktore, on mě bude jistě vděčný.

Václav Moravec: Pan předseda je informovaný, akorát každý jste jinak.


Mirek Topolánek: Já tady nemusím být. Vy si vystačíte. Blikne to červené světýlko, vy se podíváte do té kamery a říkáte: my se o vás postaráme. Lid této země a jeho blaho, to je to, co sociální demokracie zajistí.

Jiří Paroubek: Ale my to myslíme vážně, na rozdíl od vás.

Mirek Topolánek: Měli jste na to osm let. Ty výsledky jsou evidentní!

Mirek Topolánek: Mně celkem fascinuje ta drzost a sebestřednost s jakou říkáte ta fakta. ... Já teďka říkám svým přátelům: neplaťte svým věřitelům, jsou to gangsteři, chtějí vás vydírat, neplaťte jim.

Jiří Paroubek: Když mě hoří dům, tak budu dělat výběrové řízení na hasiče?

Mirek Topolánek: V momentě, když jste v úzkých, třese se vám hlas. Každej normální politik má psychologa, máte ho i vy. Já se vám nedivím.

Jiří Paroubek: Já nemám žádného psychologa. Vy ho možná máte, ale já ne.

Mirek Topolánek: Vy opakovaně útočíte na mou integritu.

Jiří Paroubek: Já říkám pravdu. Já se ptám.


Jiří Paroubek:  No, pane předsedo ODS. Já myslím, že s vámi je to vážnější, než se na první pohled zdá. Já bohužel musím říct, že jakmile se na vás zvýší trochu nervová zátěž, tak vy docházíte úplně k paranoickým závěrům. To jsou opravdu děsivé věci. Pane předsedo, ono by to chtělo, aby nejen předseda vašeho poslaneckého klubu Tlustý možná vyhledal nějakého dobrého ne možná psychologa, ale už rovnou tedy psychiatra, ale možná, že byste to potřeboval vy.

Mirek Topolánek:  Jestliže budeme takto pokračovat v té diskusi , já se zvednu a odejdu. Vážení přátelé, toto není diskuze, kterou já bych chtěl vést. Já bych se chtěl bavit o tom, co ODS chystá pro vás. Toto není můj styl.

klikni - 5.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat