9. 11. 2005

Odhalení

09.11.2005 17:01 - 07. Zábava -trvalý odkaz

Odhalení

gorilí reality show běží!!!
   To je něco lepšího než psychicky zdeptaní mladí lidé ve vilách komerčních televizí. Na portálu Českého rozhlasu stanice Leonardo můžeme vidět přímý přenos dvěma kamerami, které sledují gorilí skupinku v pražské ZOO. O tom se známému vědci a znalci goril George B. Schallerovi ani nezdálo! Gorilí reality show byla nazvánaOdhalení a je doprovázena i řadou článků. Z mých stránek se na ni prokliknete buď ZDE anebo až tento článek zmizí pod záplavou dalších, tak i ve sloupci doporučeného čtení v pravém sloupci obrazovky.
Komentáře
[1]09.11.05 18:17:49Point*
Dyt ta vopica jenom chrni ;)))))
[2]09.11.05 19:31:55mluvka Tomáš
Gorily také spí. V Česku v jiném čase než v USA. Na stránce si můžeš stáhnout denní sestřih, Pointe. Přečti si tam doprovodné články a uvidíš. A je to zadarmo. Nemusí se za to platit jako ve Vyvolených a Velkém bratru. :-)
[3]09.11.05 19:40:18mluvka Tomáš
Kdybych měl před pětatřiceti lety takové technické možnosti, když jsem právě v pražské Zoologické zahradě dělal na gorilách, šimpanzích i orangutanech studentskou vědeckou práci!!! Je to úžasné! Jsou tam slyšet cvrčci jako tehdy!
[4]09.11.05 22:40:16Point*
..vyvoleni ani brother mne nezajimaji, (ty ceske jsem nevidel vubec) Jinak , neni to pro mne nic noveho tady jsou podobne show X let. Videl jsem jich nekolik a nic me to nedalo...mozna jsem pro nekoho divnej,ale mam spoustu zajimavejsich zalib ;))) Krome vopic samozrejme ;)))) jsem byl nedavno na krokodyli farme, vodnich zahradach Magnolia plantation, ci v jednom obrim akvariu, pozdeji o tom napisu az mi prijdou fotky... takova prochazka primo pod vodni hladinou (nad tebou zraloci , mureny, pirane) to je daleko vzrusujici nez par idiotu exhibujicich pred tv kamerou...
[5]10.11.05 13:01:57Jiri Pallas
V Chorvatsku maji ovci reality show. Proste nevedej ty tv co ukazovat
[6]10.11.05 16:34:27mluvka Tomáš
Jiřímu Pallasovi - já myslím, že ukazovat denní režim života goril v zoologické zahradě je velmi dobrý nápad. I když se ti to jako technicky zaměřenému člověku nemusí líbit, Jirko Magazín o počítačích a internetu už v České televizi byl a možná, že ještě je.

Žádné komentáře:

Okomentovat