27. 3. 2007

Nic se neděje. Městská policie v Praze má asi důležitější úkoly. - 2.část

27.03.2007 11:16 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nic se neděje. Městská policie v Praze má asi důležitější úkoly. - 2.část

Vrak byl odstraněn !!! - viz Dodatek II.

    Tento e-mail jsem poslal na adresu Městské policie v Praze  info@mppraha.cz  Následující den, kdy jsem e-mail  řediteli Městské policie v Praze poslal, jsem byl ve vedlejší ulici svědkem pokusu o odtažení auta. Píšu pokusu, protože jsem viděl nakládání auta odtahovou službou. Než bylo auto naloženo, přiběhl majitel, zaplatil pokutu a odjel. Zeptal jsem se přítomného policisty státní policie na shora uvedený případ. Odpověděl mi, že to je věcí Městské policie a že podobná záležitost je většinou na dlouhé lokty.

   Říkám si alespoň, že mi z ředitelství Městské policie mohli potvrdit, že můj e-mail dostali. No, asi má Městská policie v Praze důležitější úkoly.

   V rozhlase jsem zaslechl informaci, že v dubnu proběhne velké čištění pražských komunikací. Tak třeba potom bude ono auto odtaženo. Kdyby do té doby někomu chybělo, ať se obrátí na ředitelství pražské Městské policie, kterou jsem upozornil.



Dodatek 12.dubna 2007:

   Při čištění komunikací počátkem dubna nebylo auto odtaženo, stále stojí beze změny na stejném místě. Dnes jsem však dostal tuto odpověď obvodního ředitele Městské policie pro Prahu 3:

     
Vážený pane,

k Vašemu dopisu ze dne 18. 3. 2007, adresovanému řediteli Městské policie
hl. m. Prahy Mgr. Vladimíru Kotroušovi, Vám sděluji, že Vámi uvedené vozidlo
není evidováno v databázi hledaných vozidel. V případě splnění zákonných
podmínek bude vozidlo jako vrak z pozemní komunikace odstraněno.

S pozdravem

Ing. Dušan Machoň

Městská policie hl. m. Prahy
Obvodní ředitelství Praha 3
ředitel
Cimburkova 18, Praha 3
     

   Informace je to zajímavá. Auto, které se objevilo v ulici před více než třemi měsíci, vypadalo tehdy poměrně zachovale. Přesto nikomu nechybí.  Auto má poznávací značku a další identifikační údaje, o nichž jsem psal řediteli Městské policie Mgr. Kotroušovi. Pokud ho tedy odstavil na uvedené místo sám majitel, možná, že by měl zaplatit náklady na jeho odtažení a případnou likvidaci.

Dodatek II. -  18.dubna 2007:

   Včera jsem zjistil, že bezprizorní auto, o kterém je tento článek, z ulice zmizelo. Jistě za to patří dík i Městské policii v Praze 3 a zvláště pak jejímu řediteli, panu Ing. Dušanu Machoňovi.

   Mezera v řadě parkujících aut po vraku však nevznikla. Míst k parkování je s bujícím automobilismem stále málo. Kde jsou ty časy, kdy za mého dětství byla dnes jednosměrná ulice obousměrnou a ještě v ní občas projel trolejbus směrem na Žižkov.

   Děkuji vám, pane policejní řediteli Machoni! Odtažení  překážejícího vraku je sice drobný čin, ale pro okolí záslužný.
Komentáře
[1]27.03.07 15:45:07tenisák - www
Dobrý, ty si je donutil makat, blahopřeji.
[2]28.03.07 11:03:46Petacchi
To je pěkný článek. A ten závěr mě pobavil :-)
[3]28.03.07 20:40:55mluvka Tomáš
Tenisáku, já myslím, že se to naprosto minulo účinkem.
[4]13.04.07 07:06:59mluvka Tomáš
Kupodivu se dopis neminul účinkem. V dodatku zveřejňuji odpověď obvodního ředitele Městské policie příslušející městské části. V případě, že bude vozidlo odstraněno, budu o tom informovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat