27. 3. 2007

Nic se neděje. Městská policie v Praze má asi důležitější úkoly. - 1.část

27.03.2007 11:10 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nic se neděje. Městská policie v Praze má asi důležitější úkoly. - 1.část

     
Vážený pan
Mgr. Vladimír Kotrouš
Ředitel Městské policie hl.m. Prahy
Korunní 98/2456,
101 00 Praha 10 - Vinohrady,

                                                        
                                                              Praha, 18.března 2007

Vážený pane řediteli,

dlouho jsem váhal, zda Vám mám napsat a míchat se do záležitosti, do které mi patrně nic není. Avšak zdá se mi podivné, že na ulici necelých 300 metrů od ředitelství Městské policie může stát dva měsíce auto s vyraženým oknem, patrně vykradené, avšak dobře identifikovatelné a nikoho to nezajímá.

   Toto vozidlo, jehož sedm obrázků Vám posílám v příloze, stojí už dobré dva měsíce před domem .......... . Celou tu dobu má vyražené okénko a uvnitř jsou  odpadky. Auto má státní poznávací značku AKC-58-80. Za okénkem má jakousi parkovací účtenku na jméno Jan Pařil, Praha 4 a placené parkoviště Horní Hanychov.

   Já sám nejsem motoristou a tak jsem se zeptal v ulici bydlícího taxikáře, co o tom soudí. On usoudil, že si toho nemám všímat, že bych se dostal do nepříjemností a že až jednou zase bude prováděno čištění ulice, auto bude jistě odtaženo.

   Ačkoli .......... ulice je necelých 300 metrů od ředitelství pražské Městské policie, nepamatuji se, že by tu prošel městský strážník.  Ale asi tu projít musí, protože tento týden stálo jiné auto na chodníku v těsné blízkosti uvedeného vozu. Asi protože bylo na chodníku, mělo za stěračem výzvu Městské policie, upozorňující na možnost odtažení.

   Jest mi záhadou, proč onen vůz s vyraženým okénkem, posprejovaný, avšak dobře identifikovatelný, Městské policii nevadí. Často pozoruji, jak někdo nesprávně zaparkuje v okolí lékárny „Na Floře“.  Dotyčný jde často jen do lékárny, ale než se stačí vrátit, už je tam odtahový vůz a auto nakládá. Napsal jsem o tom i obrázkovou reportáž nazvanou „Souboje o parkovací místo v centru Prahy“, kterou si můžete prohlédnout na internetové stránce s odkazem http://tomuv.denik.sblog.cz/2006/11/13/444

  Vážený pane řediteli Městské policie!  Možná, že auto s vyraženým okénkem, jehož fotografie Vám posílám, stojí dva měsíce v Kolínské ulici zcela po právu. Možná však, že ho někdo hledá. Možná, že jsem měl dělat, že to auto nevidím tak jako to dělají ostatní obyvatelé ulice i strážníci Městské policie.

   Přesto bych Vám byl vděčen, kdybyste se mohl zeptat svých podřízených, zda to auto náhodou někdo nehledá, případně vyrozumět Policii ČR, je-li to v její kompetenci. Budu Vám vděčen i za krátkou objasňující informaci.
     


klikni – 2.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat