15. 4. 2006

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 5.část

15.04.2006 12:38 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 5.část


   Po mojí čtyřdenní a čtyřnoční  usilovné snaze byla „jednoduchá“ samoinstalace modemu  D-Link DSL-362T dokončena.
   Několik hodin jsem strávil čekáním, až mě automat spojí s technickou podporou Českého telecomu, i když se mi předtím vždy tak hezky a dlouho omlouval:

      
„Vážený zákazníku, voláte-li z důvodů dotazu na stav poruchy vaši služby Internet Express nebo Internet Broadband, dovolujeme si vás informovat, že váš požadavek je v řešení a bude vyřízen dle termínu nahlášení. Na zlepšení současného stavu pracujeme a za způsobené problémy se omlouváme. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení. Nyní budete spojeni s operátorem.  Dovolujeme si vás upozornit, že v zájmu zvyšování kvality poskytovaných služeb mohou být hovory s našimi operátory monitorovány.“
      

   Třetí den od reklamace modemu mě přišla dodejka dopisu, který jsem na hlavní poště posílal z jedné místnosti do druhé (poštovné 24,- Kč). Nevěřil jsem svým očím. Převzetí podepsal Jiří  Sedláček, což je onen hoch, který mi vyřizoval reklamaci a prodal nový modem. Vedoucí ZNAČKOVÉ prodejny Českého telecomu pan Ondřej Rameš patrně nepřišel do práce ani druhý den.

klikni - 6.část
Komentáře
[1]15.04.06 22:56:15Kecka
Je mi tě líto. Nic od Eurotelu či Telecomu mi nesmí do baráku. Sestra nebo dcera. Obě společnosti charakterizují neochota, arogance, drzost a zlodějna. Toho Berdára (ředitele) měli tou železnou tyčí umlátit. Ve státech by ti s omluvou dali jiný přístroj a navrch měsíc volání zdarma. Aby nepřiškli o zákazníka. Stálé zdraví.
[2]02.08.07 16:13:39Jeden Známý
Rameš je debil. Co od takovýcho zfetovanýho, věčně ožralýho zakrslíka chcete taky čekat? Ubožák. Jaký šéf, taková prodejna. Naštěstí už ho z ní vyhodili. Pitomec.

Žádné komentáře:

Okomentovat