15. 4. 2006

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 2.část

15.04.2006 12:26 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 2.část


   Tento požadavek jsem sdělil dne 10.dubna konzultantce prodeje paní Málkové. Paní Málková mi řekla, že pochybuje o tom, že modem Sagem splňuje požadavky na přenášenou rychlost. Sdělila mi, že mi ho sice může vzít k reklamaci, ale že nemá k dispozici na zapůjčení jiný modem a doba na opravu že je třicet dnů. Když jsem se otázal, jak mám vyřešit řešit po tuto dobu internetové připojení, poradila mi, abych si koupil modem nový anebo si došel do prodejny Telepointu v Olšanské ulici, že tam TŘEBA BUDU MÍT VÍC ŠTĚSTÍ a náhradní modem mi bude zapůjčen.  Nabídla mi ke koupi modem typ Combo, avšak neuměla specifikovat jeho technické parametry. Uvedla, že určitě musí být lepší, když je to novější typ.  Řekla mi, že tomu nerozumí, protože ona není technická podpora, ale zabývá se prodejem. Na můj dotaz, zda by bylo možné zavolat na číslo technické podpory, odkázala mě na veřejný telefonní automat.   Z vedlešího telefonního automatu jsem se tři čtvrtě hodiny pokoušel dovolat na číslo technické podpory, avšak to se mi ani na sedm pokusů nepodařilo.

   Když jsem odcházel z telefonní kabiny, zeptal se mě jiný konzultant prodeje pan Čejka, jaké mám přání. Opakoval jsem mu to, co již jsem dříve řekl paní Málkové.  Pan Čejka se mě zeptal, co vlastně chci. Řekl jsem, že bych byl rád kdyby mi doma opět fungovalo připojení ADSL na internet, řekl jsem mu, i to, že paní Málková můj požadavek nedokázala vyřešit a že si na její nevstřícný postoj budu stěžovat. Pan Čejka se mi zeptal, zda mám modem s sebou. Potvrdil jsem, že ano. Měl jsem pocit, že i panu Čejkovi to připadá jako veselá příhoda. S tím jsem po neúspěšné hodině opustil ZNAČKOVOU prodejnu Telepoint.

   Vážený pane vedoucí, opravdu mi není jasné, proč ve své prodejně zaměstnáváte paní Málkovou, která nejenže nemá žádné odborné znalosti, ale dokáže dost dobře zákazníkovi dát najevo, že ji svým problémem obtěžuje.  Myslím, že by bylo vhodné, kdybyste ověřil její odborné znalosti a podiskutoval s ní o tom,  zdali zákazníci přicházejí do Vaší prodejny jenom proto, že nemají nic lepšího na práci.

   Večer jsem si opět z domova zavolal na číslo technické podpory, kde mi opět potvrdili, že modem Sagem Fast 840 je pro účel služby Internet Expres ideal vhodný, že bych ho měl reklamovat přes prodejnu Telepoint a že by mě prodejna Telepoint měla zapůjčit náhradní modem.  Nevstřícným jednáním paní Málkové si však budu nucen zakoupit modem nový, abych nebyl bez internetového připojení celý měsíc. Opravený modem pak budu moci hodit do koše.

   Bohužel systém Českého telecomu nepočítá s tím, že i ve ZNAČKOVÉ prodejně Telepointu jsou neochotní zaměstnanci bez odborných znalostí.  Proto tuto stížnost pošlu také Ing. Jaromíru Víškovi, řediteli pro péči o zákazníky Českého telecomu.

   Vážený pane vedoucí, prosím o Vaše písemné vyjádření na adresu uvedenou v záhlaví tohoto dopisu.
      
klikni - 3.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat