15. 4. 2006

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 1. část

15.04.2006 12:21 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti ve značkové prodejně Českého telecomu - 1. část

Je zbytečné si stěžovat?

   Milí čtenáři, do děje vás uvedu dopisem, který jsem se pokusil s neúspěchem předat osobně, ale který jsem byl kuriózně nucen poslat poštou. Proč kuriózně? Posílal jsem ho ze stejné budovy, do které měl být doručen.

      

                                Telepoint
                                                                              pan Ondřej Rameš
                                                                              odpovědný vedoucí prodejny
                                                                              Jindřišská 14/909
                                                                              110 00 Praha1
                                                    
                                                                             Praha, 11.dubna 2006

Věc: stížnost na konzultantku prodeje paní Málkovou

Vážený pane vedoucí,
   stěžuji si na paní Málkovou, na její chování, neodbornost, neochotu vyřešit profesionálním způsobem reklamaci  a  neschopnost podat  základní informace o zboží, které nabízí k prodeji. Paní Málková měla v prodejně Telepointu v Jindřišské ulici službu dne 10.dubna 2006 po 17. hodině.

   V září 2004 jsem si koupil v prodejně Telepointu v Praze 1, ul. Politických věznů (nyní zrušena) službu Internet Expres Start a spolu s ní modem Sagem Fast 840. V únoru 2006 jsem přešel na službu Internet Expres Ideal a rychlost mi byla patřičným způsobem zvýšena. Od té chvíle docházelo ke stále častějšímu přerušování spojení. Nyní už prakticky nelze spojení navázat. Za tu dobu jsem se několikrát obrátil na technickou podporu internetu Českého telecomu a výsledkem byla rada, abych modem odnesl do prodejny Telepointu, nechal ho přezkoušet či opravit. Po dobu opravy že mi Telepoint zapůjčí náhradní modem. Na technické podpoře mi řekli, že modem Sagem Fast 840 má splňovat bezproblémově požadavky na přenášenou rychlost.

klikni - 2.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat