7. 11. 2005

Nepříjemnosti v supermarketu Albert - 2.část

07.11.2005 17:55 - 02. Deník -trvalý odkaz

Nepříjemnosti v supermarketu Albert - 2.část


3.      arogance vedoucího prodejny pana Nebesáře - Vzhledem k tomu, že mi všichni lidé ve žluté košili z nápisem Albert, kteří se v prodejně pohybovali, sdělovali, že jsou pouze brigádníci, požádal jsem hocha v civilu, který mě pomohl najít mléko do kávy a jednoho brigádníka, aby mě zavolali vedoucího prodejny. Přišel člověk ve žluté košili s nápisem Albert, který se mi ani nepředstavil.  Znal jsem ho od vidění, protože pracoval v předchozí prodejně Julius Meinl. Bez představení, kdo on je, mě sdělil, že jestli se jdu zeptat na kávu Nescafé s hrnečkem, že je to zbytečné, protože není. Řekl jsem mu, že existuje upoutávka a velké označení regálu kde má být káva Nescafé s hrnečkem, ale bez zmíněného zboží. Na otázku, proč tam je stále výrazné označení na neexistující zboží, zatímco orientace v prodejně je špatná a zboží, které tam je, se nedá najít, neodpověděl. Řekl mi, abych v prodejně nedělal povyk. Zeptal jsem se ho, jak si vůbec mohu ověřit, že je vedoucím prodejny. Sdělil mi, že od toto má jmenovku.  Podíval jsem se zblízka. Opravdu měl jmenovku, ale pro mne čitelným písmem tam bylo napsáno pouze slovo NEBESÁŘ. Řekl  mi, že přeci nebude na zádech nosit nápis vedoucí. Myslím, vážený pane řediteli, že vedoucí prodejny by se oblečením měl odlišovat od brigádníků a hlavně by se měl umět představit a k zákazníkům se chovat zdvořile. Řekl jsem panu Nebesářovi, že si na prodejnu budu stěžovat na České obchodní inspekci, on mi sdělil, že k tomu nemám důvod.  U pokladny jsem se zeptal pokladní, zda se vedoucí směny jmenuje pan Nebesář, ale pokladní v té chvíli řešila s jinou pokladní ten problém, že se jí chce čůrat a že se od osmi hodin ráno do té chvíle (bylo asi 14,40) nemohla jít vyčůrat. Teprve po této diskusi s druhou pokladní potvrdila, že vedoucí směny se jmenuje Nebesář.


   Vážený pane řediteli, podávám k Vám tuto stížnost, přestože si myslím, že k žádnému zlepšení ve zmíněné prodejně nedojde. V současné  době má firma Ahold (Albert) má v okolí Vinohradské ulice a Flory téměř monopol v zásobování obyvatel potravinami a nemusí proto na ně brát ohled. Z televizních zpráv je patrné, že Česká obchodní inspekce, Státní zemědělská a potravinářská inspekce, Ministerstvo obchodu a průmyslu a Ministerstvo zemědělství jsou proti firmě Ahold téměř bezmocné. Pro informaci však i jim posílám kopii této stížnosti a tuto stížnost zveřejním také na internetové stránce, aby byla podnětem i pro jiné občany, kteří se nechtějí smířit se současnou situací.

 Kopie:
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Česká obchodní inspekce
Ministerstvo Obchodu a průmyslu
Ministerstvo zemědělství
klikni - 3.část


 
Komentáře
[1]07.11.05 21:59:06Point*
Mily Tome, asi budes potrebovat ochranku ;)) Jak je dobre,ze mas blizko Lebedu ! Jo manageri obchodu v Cesku jsou pouhymi managery na titulku,navstivence,jmenovce. Nic vic, nic min. Zakaznika?? Toho mame prece na haku... To co jsi popsal, je zde NEMOZNE!!! Nakupovani -shoping je zde zabavou. Na druhe strane pro nektere slabsi pohlavi az priliz :)) Kazdopadne vsude (prevazne u vchodu, ci frontdesku) visi tabule pro personal, jez durazne upozornuji na dulezitost komunikace se zakaznikem, prijemny vzhled a vystupovani. Rovnez jsou vsude umisteny schranky pro stiznosti a foto hlavniho managera obchodu. Obvykle tam ma i vlastni strucny popis. Takovy psani-rikani, co by chtel udelat, co zlepsit, par navodu atd. Poznate ho tedy lehce. Bila kosile a tmave kalhoty,. Nazehlenej, vzdy usmev,pomoc ,rada k dispozici (to je bez fraze) je to tesi. Sam zaskoci za kasu, nezridka doveze babce nakupni vozik az k autu a pomuze vylozit. Ze jsem nektere videl i umyvat nahodne zaspineny vchod je asi nahoda.
[2]08.11.05 08:51:57Naďa Božková
V prodejnách Albert nakupuji jen výjimečně,a to své nemocné sestře,protože v blízkosti jejího bydliště není jiný market.Je to však již zaběhlá prodejna,která zmatky nemá a všichni jsou tam ochotní.Je tam však draho.Velmi ráda nakupuji v prodejně Interspar Brno,na Cejlu.Tam jsem taky nemohla cosi najít,našla jsem si pána v tmavém obleku s visačkou a jménem,který se mi věnoval a sháněl prodavače ze zmíněného úseku. Bylo to v neděli.Prodavače vzal bokem,decentně mu dal nějakou výtku a mně se velmi omlouval,že oni nám mají sloužit,protože jsme zákazníci, a že je neděle je neomlouvá.Byla jsem velmi mile překvapena,škoda,že jsem ho nepochválila,zasloužil si to.Jsou markety,kde všichni jsou brigádníci,nikdo nic neví,ale chovají se aspoň slušně.Možná to byl člověk,který ještě neví,čím tam do budoucna bude,zda to bude koryto nebo jen korýtko,tak se moc nesnaží.Ony ty změny-myslím tím prodeje marketů jiným subjektům moc dobrého nepřinášejí.
[3]16.11.05 13:16:33mluvka Tomáš
Dnes jsem byl nakupovat v supermarketu Albert. Dvakrát okolo mne prošel vedoucí pan Nebesář, protože ho kvůli něčemu volala pokladní. Když mě uviděl poprvé, pěkně to v něm škublo, ale nepozdravil, koukal se skrz mně. Když jsem odcházel z prodejny, šel něco kontrolovat ke krabici na zadávání fotozakázek a stál těsně vedle mně. Zae koukal skrz mně. Nahlas jsem ho pozdravil. Nezbývalo mu než mě pozdravit. Bylo mu jasné, že jsem to já, kdo si na něj stěžoval.

Žádné komentáře:

Okomentovat