5. 10. 2005

Malý dovětek k článku "Najít vhodného psychologa není jednoduché"

05.10.2005 13:55 - 05. Zdravotně postižení lidé -trvalý odkaz

Malý dovětek k článku "Najít vhodného psychologa není jednoduché"

začátek (klikni na) část 1.
----------------------------

    Z článku nevyplývá, že se mi opravdu po dlouhém snažení podařilo najít psychologa. Ano, trmácivá cesta byla korunována úspěchem.  Opravdu jsem vhodného psychologa našel. Je to psycholog, který je v článku označen jako psycholog H. Navštěvuji ho už čtyři roky. Konzultace u něj jsou pro mne přínosné. Za ty čtyři roky se mi díky tomu, že jsem si s ním mohl povídat o problémech, které mě tížily celý život, podařilo najít určitá životní řešení. Byl to on, který po čase doporučil, abych v kombinaci s psychoterapií užíval i antidepresivum.
   Psycholog, ke kterému chodím čtyři roky, psychiatr, kterého navštěvuji sedm let i neurolog, v jehož evidenci jsem také sedm let se shodli na tom, že v zásadě netrpím patologickým duševním onemocněním, ale že v souvislosti se svou indiviuální historií a v kombinaci s organickými onemocněními, kterými trpím, jsem dlouhodobě vystaven velkému stresu, který se mi nepodařilo samotnému zvládnout.
Komentáře
[1]05.10.05 14:55:33Point*
Jediny recept na tohle je i bez psychouse spolecnost. Nebyt s tim vsim sam doma, ale najit si pritelkyni-pritele a zit spolu pod jednou strechou...v podstate staci i vhodny 'roomate".
[2]05.10.05 15:10:37mluvka Tomáš
Úplně s tebou souhlasím, Pointe. Přítelkyně zatím se mnou nebydlí pod jednou střechou, protože bydlí v jiném městě. Přestože je na pohled zdravá, má víc psychických problémů než já. Nic se nedá lámat přes koleno. Nevím, co je to "roomate".
[3]05.10.05 18:51:17KK
Nespoléhej na šamany a dohlavysráče. Pojď na pivo!
[4]05.10.05 21:25:00Point*
...spolubydlici.
[5]05.10.05 22:51:52mluvka Tomáš
pro KK - na pivo klidně půjdu, ale smazal sis blog, není kam psát. Škoda, že jsi dnes nepřišel na odhalování sochy Jaroslava Haška na Žižkově - to by se ti líbilo - četnická patrola tam střílela čestnou salvu a Švej s paní Mullerovou odhalili sochu!
[6]05.10.05 22:53:54mluvka Tomáš
pro Pointa: s určitou ženskou bych docela rád bydlel, ale s libovolným spolubydlícím ani náhodou. Toho už jsem si v životě užil dost a dost.
[7]05.10.05 23:29:53Point*
K tomu neni co dodat ;o)
[8]05.07.06 19:09:18Ivan
A je to...

Žádné komentáře:

Okomentovat