25. 8. 2006

Langer se 10 let připravuje na ministra vnitra???

25.08.2006 09:32 - 06. Politika -trvalý odkaz

Langer se 10 let připravuje na ministra vnitra???


   Poslanec Ivan Langer opravdu dovede překvapit. Ve včerejším pořadu Radiožurnálu „O kom se hovoří s ním moderátor Jan Pokorný probíral obtížnou situaci kolem jednání ODS a ČSSD o sestavení vlády. Langer přitom řekl, že by rád v této funkci uplatnil své znalosti, protože se na práci ministra vnitra připravuje už deset let. To mě opravdu pobavilo.

   Svůj názor jsem si udělal na Ivana Langera již více než před rokem, viz článek Poslanec Ivan Langer si loni vydělal bokem 83 tisíc měsíčně.
Přemýšlel jsem o tom, jak někdo deset let může věřit tomu, že bude jmenován zcela konkrétním resortním ministrem. Když byl Jiří Paroubek navržen na premiéra, myslím, že dva dny předem o tom neměl ani potuchy. Chápu, že byl na to do značné míry připraven, protože to je člověk, který se dovede chopit příležitosti. Dostal se do té situace a využil ji. Ivan Langer si však plete politický post ministra s kariérním postupem v zaměstnání. Asi zatím nepochopil, jak funguje politika. Jestli to nepochopil za deset let, pak by se mohl raději věnovat advokátnímu koncipientství, zvláště je-li za něj tak dobře placen.  Nemusel by docházet na špatně placené místo poslance do Parlamentu. Musí to tam pro něj být opravdu ztráta času.
Komentáře
[1]26.08.06 08:32:09Beda
celý život jsem se připravoval na roli důchodce. ..
[2]26.08.06 08:49:23mluvka Tomáš
No, to je logické, Bédo. I když mám dojem, že tě za role důchodce nějak zaskočila. Připravovat se deset let na roli ministra vnitra mi však připadá nelogické. Já ti ani nevím proč... :-)))
[3]28.08.06 20:06:09Petacchi - www - 
:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat