17. 11. 2005

Krasivyj goril

17.11.2005 13:51 - 07. Zábava -trvalý odkaz

Krasivyj goril

ze vtipů o gorilách
   Přijede Brežněv na státní návštěvu Československa, do programu mu zařadili také návštěvu Hluboké. Brežněva zaujala hlavně expozice z afrických sbírek bývalého majitele panství, se zájmem si prohlíží zbraně a lovecké trofeje - sloní kly, vycpané krokodýly, lví kožešiny. "I étot krasivyj goril otkuda?" - "Éto nět goril, éto zěrkalo iz Veněcii."

(Pro ty čtenáře, kteří se neučili rusky - překlad: Brežněv se ptá: "A odkud je tato nádherná gorila?" - odpověď zní: "To není gorila, to je zrcadlo z Benátek.")
Komentáře
[1]19.11.05 01:32:02Lebeda
Dovoluji si upozornit na můj vzkaz v LPmT. Dále se podívej na novou Knihu usnadnění u mne. Mohu ti takovou pomoci vytvořit tady. A nakonec. Vážně si myslíš, že jsi krásnější než Brežněv?
[2]19.11.05 09:12:13mluvka Tomáš
Lebedovi - Krásnější než Brežněv nejsem nejenom já, ale nikdo na světě. Vtip jsem nevymyslel já, ale našel jsem ho na diskusní stránce projektu "Odhalení", na který se proklikneš z odkazu v tomto článku (modře zbarvený a podtržený text). Je tam víc vtipů o gorilách, tenhle se mi líbil bejvíc. Na té odkazované stránce Českého rozhlasu se můžeš podívat tak jako já na gorilky v pražské ZOO v přímém přenosu. :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat