12. 5. 2006

Jak já vidím, že Aleš Cibulka už nemoderuje pořad "Jak to vidí..." - 3.část

12.05.2006 19:41 - 08. Volba ředitele Českého rozhlasu -trvalý odkaz

Jak já vidím, že Aleš Cibulka už nemoderuje pořad "Jak to vidí..." - 3.část

   
Aleš Cibulka, moderátor: Čili člověk může být rád, když tu práci vůbec sežene. Je luxus, když to bude třeba vůbec v místě bydliště. Nebo třeba v oboru, který dělám.

Yvonne Přenosilová: Anebo že slevíte ze svých požadavků a akademik půjde třeba dělat účetního.

Aleš Cibulka, moderátor: Hm...  Teď jsme ale vážní, žejo.

Yvonne Přenosilová: No, jsme strašně vážní, já nevím ...

Aleš Cibulka, moderátor: Když si to vezmeme, tak nadlehčeně. Tak za chvíli něco veselého, třeba předvolební kampaň.

Yvonne Přenosilová: (směje se) – Tak to jsme se dostali daleko.

Aleš Cibulka, moderátor: Český rozhlas 2 – Praha, to je stanice, kterou právě posloucháte. V pátečním „Hostu do domu“ jak to vidí Yvonne Přenosilová. Opravdu jsem říkal, myslel jsem to vážně – něco vtipnějšího, předvolební kampaň, volby se blíží no a politikové jsou teď tak štědří, tak milí, pořád něco rozdávají. Tady mám zrovna dva články, které mě velmi pobavily: „Sociální demokracie ve středu obsadila halu pražského  Masarykova nádraží, kde v rámci předvolební kampaně rozdávala kolemjdoucím bochníky chleba s nápisem ČSSD, oranžové růže a plyšové lvíčky. Volební lídr ČSSD, premiér Jiří Paroubek, se během této akce soustředil především na varování občanů před vládou ODS, která by podle něj přinesla jen zdražování a chudobu.“ To je hezké, já myslím, že by mohly tímhletím způsobem rozdávat pecny chleba nejenom před volbama.

Yvonne Přenosilová: Já myslím, že kdyby pan premiér Paroubek šel na hlavní nádraží, tak by ho tam asi ti bezdomovci utloukli tím chlebem.

Aleš Cibulka, moderátor: Je pravda, že mě taky překvapilo, že si vybral právě Masarykovo nádraží.

Yvonne Přenosilová: Protože je menší. Tam je těch bezdomovců asi méně. Ale pravda je, že já nemám ráda takový – když nejseš se mnou, tak jseš proti mně. Každá partaj  by měla mít nějaké svoje krédo a mělo by se to dodržovat. A hlavně by si neměli jít tak po krku, protože to voliče naprosto znejistí. Když pan Paroubek řekne, že tohleto je blbec. Nebo že, jo? On trošičku má i tu gestikulaci trošičku pana Dutcheho – Mussoliniho, ale nechci mu říkat, jak skončil pan Mussolini. Ale pravda je, že dneska už tyto doby nevládnou, ale pan Paroubek může přijít velice rychle o svůj post. Však jsme to viděli u jeho předchůdce, který se údajně zase vrací na půdu ČSSD. Nicméně rozdávat někde chléb, to už dneska opravdu nikoho nebere.


klikni – 4.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat