12. 5. 2006

Jak já vidím, že Aleš Cibulka už nemoderuje pořad "Jak to vidí..." - 4.část

12.05.2006 19:43 - 08. Volba ředitele Českého rozhlasu -trvalý odkaz

Jak já vidím, že Aleš Cibulka už nemoderuje pořad "Jak to vidí..." - 4.část


Aleš Cibulka, moderátor: No, tak ale je zřejmě zjištěno, že leckterý volič, který není rozhodnutý. Pojďme dál, abychom nemluvili jenom o jedné straně. Dnes bude hodně veselo u nás v Praze 9, přijďte se podívat. „Předseda ODS bere předvolební boj s humorem“, to už opět cituji z novin, „v pátek, tedy dnes bude zametat u stanice metra Vysočanská.“ Prohrál totiž sázku, kterou udělal, když tam byl před několika dny na návštěvě, no a musí právě na pražském náměstí OSN dnes uklízet.  Veřejně prospěšné práce bude vykonávat.

Yvonne Přenosilová: Už je tam?

Aleš Cibulka, moderátor: Já nevím, jestli už uklízí. Ráno jsem šel kolem a ještě nebylo uklizeno. Ale já jsem šel hodně brzo, tak možná...

Yvonne Přenosilová: Já myslím, že bude uklízet tak od devíti, až my dva tady skončíme, ale možná, že by to stálo za pohled, protože to je hora chlapa a když tam s tím smetákem – teď je otázka, jaký smeták bude mít – když tam trochu pouklidí, tak je to jistě docela dobrý. Když prohraju sázku, tak to dodržím. A když prohraju volby, tak se skryju. A čekám a počítám s tím, že moje kampaň nebyla asi ta pravá. Uvidíme.

Aleš Cibulka, moderátor:  Mně na tom zajímá právě to, co všechno je politik ochoten před volbami udělat. Tak samozřejmě to, že se účastní předvolebních debat a že nějakým způsobem zpřístupňuje volební program té které strany, tak s tím se asi počítá. Ale jde mi o to, jestli jsou třeba nějaké týmy odborníků, které řeknou: tak ty jsi takový nepřístupný, tak vyraž do ulic a začni tam rozdávat nafukovací balonky a propisky – to mají lidi rádi, ti ti dají hlas. Víte, jestli je někdy v těch volbách nerozhodujeme: dostal jsem pecen chleba, tak jim tam ten lístek dám.

Yvonne Přenosilová: Tak tomu Paroubkovi dám ten papír.

Aleš Cibulka, moderátor: Tak asi k předvolební kampani to patří. Mnohem větší šou je volba amerického prezidenta. Tam už to k tomu patří, žejo? Jde o to, jestli vůbec známe ty volební programy. Jestli víme, co ta která strana plánuje. Jestli spíš nedáváme, jestli spíš nedáváme pozor na to ...

Yvonne Přenosilová:  Já myslím, že to je trošku odlišné, ale je to větší šou. A jak jsem se dočetla, tak pan prezident byl už u Schwarzenegera. To by mě docela zajímalo, kdybych byla malá muška na okně – o čem ti dva si povídali. Umíte si to představit?

Aleš Cibulka, moderátor: No tak já nevím, třeba probírali jeho filmy, třeba se ptal pan prezident.

Yvonne Přenosilová: Anebo že by pan prezident chodil do posilovny?


klikni – 5.část
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat