9. 12. 2005

Hezká zdvořilostní fráze

09.12.2005 12:09 - 03. Lidé -trvalý odkaz

Hezká zdvořilostní fráze



   Dnes jsem zavolal jednu ze svých sestřenic. Je o 9 let starší než já. Popřál jsem jí hodně zdraví k zítřejším narozeninám. Já vím, je to fráze. Ale aspoň jsem to udělal. Ona se ozve málokdy, chtělo by se mi říci nikdy. Jednou mi řekla: Volám jen toho s kým se chci sejít. Telefon je drahý. Tím bylo všechno dáno. Nemáme si co říci. Ví už dlouho, že mám psychické potíže a že chodím k psychologovi. Ví, že jsem od narození ochrnutý na půl těla.

   Asi aby projevila aspoň nějaký zájem, zeptala se: A kromě té psychiky jsi v pořádku?

   Mám dojem, že už jí taky dlouho nezavolám. Telefon je drahý. Aspoň na telefonování některým lidem.

   Sestřenici jsem řekl, ať vyřídí mé přání k Vánocům a do nového roku všem svým příbuzným, kteří tam vedle sebe bydlí. Je jich tam celkem patnáct. Některé z nich jsem viděl přes všechno mé úsilí jen jednou v životě. Ale oni sami spolu nemluví, nebo jen velice chladně. Letos jsem byl v jejich domě navštívit tetu, sestru mého otce. Sestřenice, které jsem předtím zavolal, že tam půjdu, tehdy řekla: babička ti přijde otevřít, to ona ještě může. Když jsem tam byl, zaklepal jsem i na dveře své sestřenice. Její manžel mi řekl, že není doma. Asi jí můj pozdrav nevyřídil, protože dnes mi sestřenice řekla, že ani neví, že jsem tam byl. Patrně jí to neřekl, ani manžel, ani její maminka.
Komentáře
[1]09.12.05 17:58:09nadabozkova
Nevolejte jí,nestojí za to

Žádné komentáře:

Okomentovat