12. 11. 2007

Editorial

12.11.2007 00:07 - 02. Deník -trvalý odkaz

Editorial


   Dlouho jsem skoro nic nenapsal. Život byl poněkud složitější než abych mohl jen sedět u počítače a psát. Za září jsem vložil tři články, za říjen jen jeden. Přesto v říjnu nezvykle návštěvnost mého blogu stoupla. Zářijový počet návštěv 2479 odpovídá celkovému trendu vývoje návštěvnosti Tomova deníku. Říjnový počet návštěv 3562 je téměř o 50% vyšší a protože jsem vložil jen jeden článek, je pro mne toto zvýšení dost nepochopitelné. Možná, že Toplist nějak zdokonalil záchytnost návštěvníků. Nevím. V Tomově deníku byla vyhledávána v největší míře tatáž témata jako předtím – to jest antivirový program NOD 32 zdarma, rozhlasové poplatky a obrázky Terezy Pergnerové v časopise Leo.

   Já jsem se mezitím oddával dlouhodobé léčbě. Koncem srpna jsem upadl a způsobil si drobnou oděrku na levé noze, která se však po týdnu zanítila, zánět se rozšířil i na pravou nohu, kde se mi otevřelo cosi jako bércový vřed. Samoléčba nepomohla a musel jsem se vypravit k lékaři.  Lékař usoudil, že nohy se hojí tak pomalu proto, že jsem příliš tlustý a doporučil mi, abych se objednal na obezitologii, což jsem učinil. Avšak objednací lhůta dva a půl měsíce mě přiměla k úvaze, že s hubnutím musím začít sám, jinak bych se kýženého data nemusel dožít. Po rozhovoru s praktickým lékařem jsem si vymyslel vlastní dietu, to jest jíst málo a velmi často. Svou snídani – půl krajíce chleba namazaného pomazánkovým máslem a položeným plátkem plátkového taveného sýra jsem rozkrájel na dvanáct soust. Každé sousto jsem zabalil do alobalu a každou celou hodinu jsem si vzal jedno sousto. Technologii přípravy denní dávky vidíte na sérii obrázků.

 Technologie přípravy mojí denní porce stravy

Protože to bylo objemově málo, zařadil jsem ještě porci vařené zeleniny (většinou mrkev, květák a brokolice), kterou si kupuji v protější nové restauraci  Apetit.

Toto je má denní porce zeleniny.

   Nápoje podle chuti, většinou slabý černý čaj slazený 100% jablečným džusem a mattonka. Piji podle chuti, většinou 3 až 4 litry někdy i pět.  Tekutina mnou protéká a snad i odplavuje zbytky spáleného tuku. Za necelé dva měsíce jsem zhubnul o dvanáct kilo. Abych se dostal do normálu podle Body Mass Indexu (= BMI), měl bych zhubnout ještě 19 kilo. Ale teď už to jde velmi obtížně. Dokonce jsem za další dva týdny dvě kila opět přibral. Nespěchám, nehubnu na čas, chci zhubnout.  Píšu si jídelní deník. Do něj si zaznamenávám prohřešky, kterých se občas dopouštím. Jak doba plyne, jsou stále častější. Doufám však, že vytrvám. Uvidím, co mi řeknou na obezitologii.

    Pozitivní efekt přece jen hubnutí má: rány na nohou se mi zacelily, lépe se mi chodí, lépe se mi leze z vany. Dokonce bývám i méně unaven.

   Když jsem si léčil rány na nohách, musel jsem mít nohy více nahoře a nesedět u počítače. Zprvu jsem musel myslet na jídlo pořád a tak jsem neměl náladu ani nic psát. Náměty k článkům přibývají, život mě nutí nepsat nebo psát málo.
Komentáře
[1]16.11.07 20:13:10Bear - www - 
Nadváha způsobuje zdravotní problémy, to je fakt. Jídlo je ale má největší záliba. Takovou brutální dietu, jakou sis naordinoval, bych asi nezvládl. Máš můj obdiv.
[2]25.11.07 11:06:22Lentilka - www
Můj hluboký obdiv! To bych asi zešílela, takhle děsně nejíst... I když nějaká dieta mě teď čeká taky, týden nekouřím a kilo nahoře... Každopádně držím palce, ať se daří dál a přeju hodně zdraví.
[3]25.11.07 22:45:11mluvka Tomáš
Nejíst není na dietě to nejhorší. Horší je jíst tak, jak chce lékař.
[4]11.02.08 21:46:23Sexenie - 
Mluvko, nevim sice, jak jsi na tom nyni...nicmene tvoje dieta uz hranici s hladovenim! Je sice skvele, kolik jsi zhubnul.... mene skvele je uz ale to jakym zpusobem. Jestli jsi takhle jedl opravdu deno denne...ach ach...pomazankove maslo a platkovy taveny syr...to jsou jedy :-) Jedine ta zelenina to zachranuje. Ale i tak ti gratuluji. Zkus se obcas pustit treba do ryze. Tu si muzes dat s tou zeleninou. Ryze je idealni. Nezapominej na bilkoviny. Dobry syr je syr mozzarella. Jeste lepsi je nizkotucny tvaroh. Jist se musi... Na hubnuti a udrzeni si vahy je nejtezsi to, ze se musi jist min, nez se nam chce :-) Ale pritom jist musime...Drzim ti palce!!! P.S. Kdyz jsem videla, jak sis zabalil ta jednotliva sousticka...citila jsem s tebou velky soucit, drz se a vytrvej, fandim ti!

Žádné komentáře:

Okomentovat